کد خبر: 493980
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ ۰۹:۰۴:۰۶
| |

رحمانی‌فضلی در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس چه گفت؟

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزیر کشور در جلسه این کمیسیون گفت که هدف وزارت کشور برگزاری انتخاباتی امن، سالم و قانونی است.

رحمانی‌فضلی در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس چه گفت؟
کد خبر: 493980
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ ۰۹:۰۴:۰۶

اعتمادآنلاین| ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در تشریح جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: این جلسه با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور جهت بررسی امنیت انتخابات برگزار شد.

به گزارش مهر،‌ وی بیان کرد: وزیر کشور ضمن ارائه گزارشی از پیگیری موضوع امنیت انتخابات تاکید کرد که هدف وزارت کشور برگزاری انتخاباتی امن، سالم و قانونی است و در همین چارچوب موضوعات و مباحث امنیتی در سه مقطع پیش رو مورد بررسی و پیش بینی در ستاد انتخابات کشور قرار گرفته است. مقطع اول تا روز 28 خرداد و روز انتخابات، مقطع دوم از 28 خرداد ماه تا نیمه مرداد ماه در مراحل گذار دولت و بعد از آن دوران استقرار دولت بعدی از نیمه مرداد تا نیمه شهریور ماه است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رحمانی فضلی تاکید کرد که وزارت کشور با مبنا قرار دادن موضوع مشارکت حداکثری، تلاش می‌کند فضا را برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم آماده کند. در همین چارچوب از دی ماه سال گذشته جلساتی با سه مبنای پیشگیری، پیش بینی و مدیریت موضوعات امنیتی، مسائل انتخابات و تامین امنیت انتخابات تشکیل شده است.

عمویی تاکید کرد: بر اساس گزارش ارائه شده در این جلسه، فعلاً نگرانی جدی از لحاظ مباحث امنیتی در انتخابات پیش بینی نمی‌شود و انتظار می‌رود انتخاباتی امن پیش روی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ذوالفقاری، معاون امنیتی وزیر کشور گزارشی نیز از اقدامات صورت گرفته در این موضوع ارائه کرد، گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز با تشکر از اقدامات صورت گرفته در ستاد انتخابات بر ضرورت برگزاری انتخاباتی با نشاط و با مشارکت حداکثری تاکید داشته و خواستار تصویب سازوکارهایی برای پیش بینی مسائل امنیتی در انتخابات شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها