کد خبر: 493021
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۵ ۱۳:۰۵:۰۳
| |

علی رازینی در لیست کاندیداهای جامعتین برای انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان تهران

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: توافق شده بود که فهرست تهران برای میان‌دوره‌ای خبرگان متشکل از آقایان اعرافی، سعدی و رجبی باشد، اما شورای نگهبان انتقال آقای رجبی از قم به تهران را مورد موافقت قرار نداد و آقای رازینی به جای وی قرار گرفت.

علی رازینی در لیست کاندیداهای جامعتین برای انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان تهران
کد خبر: 493021
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۵ ۱۳:۰۵:۰۳

اعتمادآنلاین| غلامرضا مصباحی مقدم با اشاره به توافق جامعتین در خصوص انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در حوزه استان تهران اظهار کرد: پیش از این، بین جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز توافق شد که فهرست تهران متشکل از آقایان اعرافی، سعدی و رجبی باشد، اما با توجه به اینکه شورای نگهبان انتقال آقای رجبی از قم به تهران را مورد موافقت قرار نداد و همچنین جامعه روحانیت مبارز که پیش‌تر هم آقای رازینی را به عنوان کاندیدای خود برای عضویت در مجلس خبرگان رهبری معرفی کرده‌ بود، مجدداً مورد تاکید قرار داد و وی در فهرست جامعتین خواهند بود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بنابراین آقایان علیرضا اعرافی، حسینعلی سعدی و علی رازینی کاندیداهای مشترک جامعه روحانیت مباررز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان در تهران خواهند بود.

مصباحی‌مقدم یادآور شد: درخواست جامعه روحانیت مبارز از آحاد ملت ایران که دل در گرو آرمان‌های ملی و اعتقادی و اعتلا و پیشرفت کشورمان دارند این است که با حضور حداکثری خود در این انتخابات شرکت کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها