سردار جوانی: حرف‌های کاندیداها باید پشتیبان یکدیگر باشد اما به چالش کشیدن یکدیگر در صحنه رقابت، تفرقه است / جریان معتقد به ولایت برای رأی دادن نیاز به توجیه، فراخوان و تبلیغ ندارد

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه دشمن به انتخابات به عنوان یک فرصت نگاه می‌کند و در این مسیر سعی بر سناریوسازی دارد گفت: انتخابات 28 خرداد بخش مهمی از نبرد جبهه انقلاب با جبهه استکبار است.

سردار جوانی: حرف‌های کاندیداها باید پشتیبان یکدیگر باشد اما به چالش کشیدن یکدیگر در صحنه رقابت، تفرقه است / جریان معتقد به ولایت برای رأی دادن نیاز به توجیه، فراخوان و تبلیغ ندارد
کد خبر: 492559
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۶:۱۵:۲۸

اعتمادآنلاین| سردار یدالله جوانی پیش از ظهر امروز در همایش استانی هادیان سیاسی و روشنفکران فرهنگی گیلان در سالن همایش نیروی انتظامی اظهار داشت: امروز با تحلیل‌های دقیق و درست می‌توان انگیزه‌ها را تقویت و به روحیات و حرکات یاران ولایت در مسیر انقلاب شتاب بخشید.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با گذشت 42 سال از عمر انقلاب امروز مشخص شد که این قرن متعلق به اسلام ناب محمدی است و بلوک شرق و کمونیسم به تاریخ پیوستند و امت اسلام در حال بازیابی خود است و آمریکا نیز از منطقه خواهد رفت و صهیونیست‌ها نگران‌تر از گذشته هستند و این‌ها از برکات انقلاب و مجاهدت‌ها است.

سردار جوانی با بیان اینکه امروز جبهه انقلاب در حال غلبه بر جبهه استکبار است خاطرنشان کرد: جبهه استکبار ناکارآمدی خود را در حوزه‌های مختلف نشان داده و تصور می‌کند با تلاش و اقداماتی می‌تواند این وضعیت را تغییر دهد و اینجاست که باید دشمن را در این صحنه شکست دهیم.

وی با اشاره به ناتوانی اروپایی‌ها و صهیونیست‌ها در برابر جبهه مقاومت و ایران گفت: آمریکایی‌ها که به کوچکترین اقدام علیه خود واکنش سختی نشان می‌دادند اما در سال‌های گذشته با وجود اینکه هواپیمای فوق پیشرفته آنها مورد هدف قرار گرفت، پایگاه عین‌الاسد موشک‌باران شد و تکاوران آنها در خلیج فارس دستگیر شدند اما جرأت پاسخ نداشتند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه درایت رهبر معظم انقلاب و مجاهدت‌ها سبب شد که جبهه حق در موقعیت برتر قرار گیرد و دشمن ناکارآمد شد خاطرنشان کرد: در جنگ ترکیبی هوشمند، بخش نظامی دشمن ناکارآمد شده و این‌ مسائل امیدبخش است و تقویت انگیزه‌ها را به همراه دارد.

سردار جوانی افزود: دشمن امروز در حوزه‌های مذکور ناکارآمد و ناتوان است اما به جاهایی امید دارد تا بتواند به جبهه انقلاب آسیب وارد کند و این حوزه‌ها می‌تواند جنگ شناختی، جنگ نرم، عملیات روانی و جنگ ادراکی باشد و در این میان میدان‌های مختلفی را تعریف کرده و یکی از این میدان‌ها، میدان انتخابات است.

وی انتخابات را بخش مهمی از نبرد جبهه انقلاب با جبهه استکبار دانست و ابراز داشت: دشمن به انتخابات به عنوان یک فرصت نگاه می‌کند و در این مسیر سعی بر سناریوسازی دارد البته پیچیده‌ترین توطئه پس از انقلاب در قالب فتنه 88 طراحی و اجرا شد که هنوز خسارت‌های آن را به چشم مشاهده می‌کنیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون شرکت در انتخابات خاطرنشان کرد: شاهد بودیم که رهبر معظم انقلاب به ملت، مسئولان، انگیزه‌داران و همه هشدار دادند و انتخابات را یک فرصت ارزشمند دانستند و به مشارکت بالا تاکید کردند.

سردار جوانی ترغیب مردم به مشارکت پایین در انتخابات را از جمله اهداف دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمن پس از هدف مذکور به‌دنبال تشدید فشارها و تحریم‌ها و مطالبات بیشتر در امتیازگیری و ایجاد اخلال‌های امنیتی است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه صاحبان سخن نافذ برای ترویج و تبلیغ یک انتخابات پُرشور تلاش کنند ابراز داشت: امروز اصحاب سخنان، رسانه و روشنگری وظیفه دارند که وارد عرصه شوند چون دشمن وارد این میدان شده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اهمیت خنثی‌سازی تحریم‌های دشمن و تقویت جبهه ولایت و انقلاب گفت: عده‌ای امروز هم‌نوا با دشمن بر طبل عدم مشارکت مردم و تحریم انتخابات می‌کوبند و افرادی هم با آنها همراه می‌شوند لذا امروز صحنه را باید صحنه نبرد جبهه حق بر باطل ببینیم.

سردار جوانی با بیان اینکه در مقطعی هستیم که رقابت آشکار بین دو گفتمان 42 ساله با همه مختصات در حال شکل‌گیری است افزود: انتخابات ما باید دارای 3 ویژگی باشد؛ نخست اینکه فضای انتخابات امن و آرام باشد و مشارکت مردم حداقل 55 درصد و بیش از آن باشد و منتخب مردم در ریل انقلاب به حرکت انقلاب شتاب ببخشد.

وی بیان کرد: آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها، منافقان و سلطنت‌طلبان بر این باورند که اگر نظام اسلامی بتواند با یک تشکیل دولت انقلابی، مشکلات مردم را حل کند در آینده دیگر هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند لذا مشکلات موجود را فرصتی برای غلبه بر جمهوری اسلامی می‌دانند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رقابت‌ها در سال‌های اخیر بین دو گفتمان بوده است تصریح کرد: غرب با اصل گفتمان انقلاب و گفتمانی که به‌دنبال تمدن سازی باشد مشکل دارد بنابراین درمان و علاج دردهای کشور، حضور پُرشور مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.

سردار جوانی گفت: جهاد تبلیغی و روشنگرانه ما بایستی تمرکز بر امیدآفرینی در پرتو انتخاباتی با مشارکت بالا و انتخاب اصلح باشد و همان‌طور که دشمن از هر ابزاری برای ضربه به نظام استفاده می‌کند ما هم باید برای نجات فردی که دشمن او را بدبین و مأیوس کرده تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه اقدام و حرکت ما باید در راه خدا باشد تصریح کرد: صاحبان سخن نافذ باید به میدان بیایند و در این مسیر مجاهدت کنند و با لطف و عنایت خداوند انشاءالله در 28 خرداد ماه فتح خرمشهری دیگر رقم خواهد خورد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب خطاب به نسل جوان در حوزه جهاد امیدآفرینی گفت: دل‌ها، افکار و اندیشه‌های تحت تاثیر قرار گرفته باید آزاد شوند و هادیان سیاسی و صاحبان سخن نافذ در این مسیر می‌توانند بسیار موثر باشند.

سردار جوانی به لزوم مجاهدتی دیگر در عرصه انتخابات اشاره و بیان کرد: اگر طیف‌ها و هواداران جبهه انقلاب یکدیگر را تخریب کنند، حس بدبینی نسبت به کل این مجموعه در بین مردم ایجاد می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه سپاه در حوزه انتخابات 2 اصل را با تمام توان دنبال می‌کند گفت: تلاش برای مشارکت‌آفرینی حداکثری یکی از ماموریت‌های سپاه است و سپاه از راه قانع‌سازی، صحبت کردن و امیدآفرینی مردم را برای شرکت در انتخابات ترغیب می‌کند و تبیین معیارها و ملاک‌ها نیز دومین وظیفه است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون نیاز کشور به تحول در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی اشاره و بیان کرد: این تحول با حرکت جهادی با حفظ اصول انقلاب باید شکل بگیرد و یک دولت تحول‌گرا می‌تواند این تحول را ایجاد کند‌.

سردار جوانی با اشاره به ضرورت تلاش برای افزایش جذابیت گفتمان انقلاب در بین مردم تصریح کرد: می‌بایست با هم‌افزایی و گفتمان، این اطمینان در مردم ایجاد شود که می‌توان با رویکرد انقلابی مشکلات کشور را برطرف کرد.

وی با اشاره به نظرسنجی‌های انتخاباتی گفت: تجربه ثابت کرده که نظرسنجی‌های انتخابات در دقایق پایانی می‌تواند تحت تاثیر متغیرهای جدید قرار بگیرد و اکنون تحلیل‌های موافق احیای برجام و مخالف برجام مطرح می‌شود و می‌گویند عده‌ای نمی‌خواهند برجام احیا شود لذا جریان انقلابی باید هوشمندانه کار کند و معیارها و ملاک‌ها با استدلال بیان شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دقت بیشتر شورای نگهبان در رد یا تایید صلاحیت‌ها اشاره کرد و افزود: رییس جمهور باید کسی باشد که وفاداری، قدرت ایمان، قدرت تصمیم‌گیری و مردمی بودن او در سابقه‌اش قابل مشاهده باشد.

سردار جوانی به اهمیت شکل‌گیری یک رقابت اخلاقی و هوشمندانه تا لحظه آخر اشاره و بیان کرد: حرف‌های کاندیداها باید مکمل و پشتیبان یکدیگر باشد و این نشانه وحدت است اما به چالش کشیدن یکدیگر در صحنه رقابت رقابت برای بالا آمدن، تفرقه است.

مدیرمسئول روزنامه جوان: جریان حزب‌اللهی به تنهایی نمی‌توانند تمام‌کننده باشند

مدیرمسئول روزنامه جوان نیز در این همایش اظهار داشت: امام(ره) مهم‌ترین و اساسی‌ترین عنصر دفاع از انقلاب اسلامی بودند و اندیشه امام(ره) اگر در روح و جان ما رسوخ پیدا کرد در این راه مستدام می‌ایستیم.

عبدالله گنجی با اشاره به ضرورت شناخت و شناساندن امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: قلم امام هم معجزه بود و ایشان همواره دارای قلمی شیوا و وزین بودند و شناساندن شخصیت امام(ره) امروز بسیار اهمیت دارد.

وی به ذائقه‌های رأی‌دهندگان در ایران اشاره و بیان کرد: آوردن رأی منوط به شناخت ذائقه رأی‌دهندگان و داشتن قدرت تحلیل‌کننده است زیرا بخشی از ملت ما گرایش سیاسی ندارند اما انسان‌های محترمی بوده و گوششان به سمت کاندیداها است و نگاه اقتصادی و معیشتی دارند و این افراد به شعارهای اقتصادی کاندیداها نگاه می‌کنند.

گنجی با بیان اینکه جریان معتقد به ولایت و انقلاب برای رأی دادن نیاز به توجیه، فراخوان و تبلیغ ندارد و در انتخابات شرکت می‌کنند افزود: جریان حزب‌اللهی به تنهایی نمی‌توانند تمام‌کننده باشند و می‌بایست اقشار مختلف جامعه را به شرکت در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح ترغیب و دعوت کنند.

مدیرمسئول روزنامه جوان خاطرنشان کرد: دفاع از انقلاب یعنی با رای مردم، جریان انقلاب بتواند بهترین افراد را روی کار بیاورد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها