انتخابات 1400| حمله‌های رگباری به نامزدهای غیراصولگرا / روزنامه کیهان: راه بی‌اثر شدن تحریم‌ها از مذاکره نمی‌گذرد

روزنامه اصولگرای کیهان این روزها با تخریب و حمله‌های پی در پی به جناح و افراد مخالف جریان خود سعی بر تاثیر گذاشتن بر افکار عمومی و کشاندن آرا به سمت طیف اصولگرا است این بار نوبت همتی است که زیر تیغ انتقاد کیهان برود.

انتخابات 1400| حمله‌های رگباری به نامزدهای غیراصولگرا / روزنامه کیهان: راه بی‌اثر شدن تحریم‌ها از مذاکره نمی‌گذرد
کد خبر: 492238
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۰۸:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ انتخابات ریاست جمهوری 1400 یکی از عجیب‌ترین انتخابات در همه ادوار تاریخ ایران بوده است. روزنامهی اصولگرای کیهان در سیل انتقادات و حمله‌‎هایی که امروز به جریان اصلاحات و افراد مربوط به این جبهه، عبدالناصر همتی، رئیس سابق و نامزد فعلی را مورد حمله خود قرار داده است تا با تخریب جبهه مقابل، جبهه موردنظر خود را مرکز توجه قرار دهد.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه کیهان در خصوص همتی و دولت روحانی نوشت:

آقای همتی با این ادعا که سهم تحریم‌ها در وضعیت فعلی اقتصاد بیش از 50 درصد است راهکاررفع تحریم‌ها را «تعامل با جهان» معرفی می‌کند.

در حالی که اولا ایشان توضیح نمی‌دهند چگونه به عدد 50 درصدی سهم تحریم‌ها رسیدند، در حالی که سال‌ها قبل آقای روحانی این عدد را زیر 30 درصد بیان کرده بود، ثانیا حتی اگر فرض کنیم سهم تحریم‌ها در مشکلات اقتصادی همان 50درصد آقای همتی است بازهم تجربه 8سال اخیر نشان داد که راه بی‌اثر شدن تحریم‌ها از مذاکره با خارج نمی‌گذرد زیرا اگر این راه سرکاری نبود چرا دولت آقای روحانی که به قول خودش زبان مذاکره با دنیا را بلد بود و وعده لغو بالمره تمامی تحریم‌ها را داده بود نتوانست با وجود بیش از 2900 روز مذاکره و تعامل با دنیا مشکل را حل کند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها