کد خبر: 491488
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ ۱۰:۴۶:۰۰
| |

انتخابات 1400| ارگان رسانه‌ای علیرضا زاکانی: نام اکبر طبری با خاندان «آملی لاریجانی» گره خورده است

وب سایت تحلیلی وابسته به نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم نوشت: نام دکتر زاکانی برای خاندان لاریجانی با رسوایی تصویب بیست دقیقه ای برجام در دوران ریاسیت علی لاریجانی بر قوه مقننه و همچنین با نام اکبر طبری چهره بزرگ مفسد اقتصادی در دوران ریاست آملی لاریجانی در قوه قضاییه گره خورده است.

انتخابات 1400| ارگان رسانه‌ای علیرضا زاکانی: نام اکبر طبری با خاندان «آملی لاریجانی» گره خورده است
کد خبر: 491488
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ ۱۰:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ وب سایت تحلیلی جهان نیوز وابسته به «علیرضا زاکانی» درباره آینده علی لاریجانی نوشت: اگر به قواعد عرفی فعالیت سیاسی نگاه کنیم این انتخابات حداقل برای علی لاریجانی تمام نشده است. او تا پایان انتخابات نشان خواهد داد که کجای انتخابات 1400 قرار دارد. اما اگر با قواعد رسانه ای نگاه کنیم، نزدیکان و رسانه های نزدیک به علی لاریجانی فعالتر از همیشه برای انتخابات در حال فعالیت هستند. آنها بخش‌های مهمی از واقعیت پشت پرده را نمایان می کنند.

رصد فعالیت آنها نشان می دهد که علی لاریجانی اگر رئیس جمهور نشد ولی یک نفر دیگر هم حتما نباید سالم از کارزار انتخابات ریاست جمهوری بیرون بیایید. کافیست نام علی رضا زاکانی را در سایت خبرآنلاین، رسانه نزدیک به علی لاریجانی سرچ بزنید تا به این گزاره برسیم که یکی از اصلی ترین اهداف تیم لاریجانی در این انتخابات چیست.

نام زاکانی برای خاندان لاریجانی با رسوایی تصویب بیست دقیقه ای برجام در دوران ریاسیت علی لاریجانی بر قوه مقننه و همچنین با نام اکبر طبری چهره بزرگ مفسد اقتصادی در دوران ریاست آملی لاریجانی در قوه قضاییه گره خورده است. با این وجود دور از ذهن نیست اگر بگوییم برجسته تر شدن جایگاه زاکانی در انتخابات ریاست جمهوری خبر بسیار ناگواری برای برخی از برادران لاریجانی است.

جهان نیوز همچنین مدعی شده است که " این خانواده گره خورده با بالاترین ساختارهای قدرت، هیچ وقت محبوبیت مردمی مورد توجهی در ایران نداشته است."

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها