کد خبر: 491135
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۱۲:۱۲:۴۶
| |

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده مجلس:

میزان پرداختی یارانه‌ها دست هیچ‌کس نیست / نامزدها وعده‌هایی بدهند که امکان تحقق داشته باشد

یک نماینده مجلس گفت: درباره یارانه‌ها وعده‌های داده می‌شود که با صراحت اعلام می‌کنم میزان پرداختی یارانه‌ها دست هیچ کس نیست این تصمیم با وحدت دولت و مجلس تحقق پیدا می‌کند.

میزان پرداختی یارانه‌ها دست هیچ‌کس نیست / نامزدها وعده‌هایی بدهند که امکان تحقق داشته باشد
کد خبر: 491135
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۱۲:۱۲:۴۶

اعتمادآنلاین| نماینده مردم تبریز در مجلس از نامزدهای انتخابات خواست به مردم وعده‌هایی بدهند که امکان تحقق آن وجود داشته باشد. درباره یارانه‌ها وعده‌های داده می‌شود که با صراحت اعلام می‌کنم میزان پرداختی یارانه‌ها دست هیچ کس نیست این تصمیم با وحدت دولت و مجلس تحقق پیدا می‌کند.

به گزارش ایرنا، «سید محمدرضا میرتاج الدینی» در نشست علنی امروز -یکشنبه 9 خردادماه- درنطق میان دستور خود گفت: ملت عزیز ما در آستانه یک آزمون بزرگ و سرنوشت‌ساز قرار گرفته‌اند، انتخابات ریاست جمهوری حساس‌ترین انتخابات کشور است که سکانداری اجرایی کشور برای چهار سال و بلکه برای هشت سال تعیین می‌کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس اضافه کرد: مردم شریف ایران که در مراسم تاریخی تشییع سردار مقاومت شهید سلیمانی ثابت کردند که در 40سالگی انقلاب همچنان در طریق شهیدان پابرجا هستند بار دیگر در عرصه سیاسی حماسه دیگری خواهند آفرید و با لبیک‌گویی به ندای خمینی زمان قدم اول در گام دوم انقلاب را محکم تر برخواهند داشت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: عده‌ای در داخل کشور با انگیزه‌های قدرت‌طلبی، نغمه‌های مخالف‌خوانی رسانه‌ها و گروه‌های اپوزیسیون خارج نشین را تکرار می‌کنند، مردم عزیز ما بدانند آنها دلسوز مردم نیستند، امام امت بارها خطر دنیاخواهی را به سیاستمداران هشدار داده اند امام صادق (ع) فرمودند: «حب الدنیا راس کل خطیئه». عشق به دنیا ریشه هر گناه است که مصداق بارز آن قدرت طلبی است.

وی افزود: عدم تمکین به نظام قانونی از هرکسی باشد، پذیرفته نیست کسی که می‌گوید اگر رد صلاحیت شوم در انتخابات شرکت نمی‌کنم این عدم تمکین به نظامات قانون کشور است. در قانون اساسی صلاحیت با شورای نگهبان است. حق اعتراض و شکایت هم در قانون دیده شده است، اما تضعیف این نهاد روا نیست. امام امت بارها تذکر داده اند که تضعیف و توهین فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است و همیشه انحرافات به تدریج ایجاد می شود.

میرتاج الدینی خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری گفت: به مردم وعده‌هایی بدهید که امکان تحقق آن وجود داشته باشد اینکه درباره یارانه‌ها وعده هایی داده می‌شود با صراحت اعلام می‌کنم..

وی با بیان اینکه میزان یارانه‌ها دست هیچ کس نیست و تصمیم با وحدت دولت و مجلس تحقق پیدا می‌کند، گفت: همه کارشناسان می‌دانند در صورت اصلاح نظام یارانه‌ای، آشکار نمودن یارانه‌های پنهان، اصلاح قیمت حامل‌های انرژی و حذف ارز 4200 تومانی میزان یارانه ها بیش از 10 برابر می‌شود ولی عده‌ای فقط یک روی سکه را می‌گویند همه حقیقت را با مردم در میان بگذارید و از وعده های پوپولیستی اجتناب کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها