کد خبر: 491003
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۰۹:۰۷:۰۰
| |

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس:

فرامین رهبری را اجرا می‌کنیم/ برای حل مشکلات مردم در خدمت ملت عزیز خواهیم بود

رئیس مجلس گفت: ما فرامین رهبری را به کار خواهیم بست، به آنها توجه خواهیم کرد و هم در رفتار و هم در گفتارمان ثابت خواهیم کرد که این دستورات را اجرا می‌کنیم و برای حل مشکلات مردم در خدمت ملت عزیز خواهیم بود.

فرامین رهبری را اجرا می‌کنیم/ برای حل مشکلات مردم در خدمت ملت عزیز خواهیم بود
کد خبر: 491003
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۰۹:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در آغاز نشست علنی امروز (یکشنبه 9 خرداد 1400) مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه خودم می‌دانم که از اینکه مقام معظم رهبری این منت را بر یکایک ما نمایندگان گذاشتند و دعوت ما را پذیرفتند تا بلافاصله بعد از اولین روز از آغاز اجلاسیه دوم مجلس یازدهم توفیق داشته باشیم در محضر ایشان باشیم، از ایشان تقدیر و تشکر داشته باشم.

به گزارش فارس، رئیس مجلس اظهار داشت: وظیفه دارم از رهنمودها و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب در عملکرد مجلس تشکر داشته باشم و همین جا به محضر ایشان و ملت عزیز و شریفمان عرض می‌کنم که ما فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را برای خود تکلیف شرعی و قانونی می‌دانیم.

وی افزود: ما فرامین رهبری را به کار خواهیم بست، به آنها توجه خواهیم کرد و هم در رفتار و هم در گفتارمان ثابت خواهیم کرد که این دستورات را اجرا می‌کنیم و برای حل مشکلات مردم در خدمت ملت عزیز خواهیم بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها