کد خبر: 490758
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۱۳:۰۰:۱۹
| |

دولت ما، میدانی خواهد بود؛ میدانی از دیپلماسی تا خانه‌های مردم/ محسن رضایی کاندیدای انتخابات 1400 وعده می‌دهد

یک نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با پرداخت یارانه 450 هزارتومانی هیچ یک از قیمت‌ها افزایش نمی‌یابد و فشار هم به بودجه دولت وارد نمی‌شود چراکه اصلا دست به بودجه دولت نمی‌زنیم.

دولت ما، میدانی خواهد بود؛ میدانی از دیپلماسی تا خانه‌های مردم/ محسن رضایی کاندیدای انتخابات 1400 وعده می‌دهد
کد خبر: 490758
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۱۳:۰۰:۱۹

اعتمادآنلاین| نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره جزئیات پرداخت یارانه 450 هزار تومانی، توضیحاتی داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره جزئیات یارانه 450 هزار تومانی، اظهار کرد: یارانه 450 هزار تومانی یعنی کل یارانه دریافتی مردم از قبلی تا جدید می‌شود 450 هزار تومان.

وی افزود: از دو منبع صرفه‌جویی، منابع یارانه 450 هزارتومانی به دست می‌آید یکی صرفه‌جویی یارانه‌هایی که ثروتمندان از بنزین به دست می‌آورند، که آن را قطع می‌کنیم و این 4 میلیارد دلاری که از کل یارانه‌های بنزین، گازوئیل، آب، برق و... می‌شود را به 40 میلیون نفر می دهیم.

وی افزود: غیر از این ارز‌های 4200 تومانی که به دست واسطه‌ها می‌رود و نهاده می‌خرند و با قیمت گزاف می‌فروشند را آزاد می‌کنیم و از آن برای پرداخت یارانه استفاده می کنیم.

رضایی تاکید کرد: با پرداخت یارانه 450 هزارتومانی هیچ یک از قیمت‌ها افزایش نمی‌یابد و فشار هم به بودجه دولت وارد نمی‌شود چراکه اصلا دست به بودجه دولت نمی‌زنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دولت ما از هیات دولت گرفته تا خانه های ملت ایران برای بانوان برنامه داریم‌.

حضور حداقل دو زن در کابینه ام


وی با تاکید بر اینکه در هیات دولت بنده حداقل دو تن از بانوان حضور خواهند داشت، افزود: در کسب و کارهای کشور، تجارت، کسب و کارهای خانگی به بانوان امکانات لازم می‌دهیم تا دولت و درآمد داشته باشند، علاوه بر آن خانه داری را با عنوان شغل محسوب میکنم و به این شغل حقوق خواهم داد‌.

رضایی افزود: دو وظیفه را برای زنان خانه دار اختصاص می دهیم، یک تربیت فرزند و دو بهداشت و سلامت خانواده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها