کد خبر: 490379
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۷ ۱۱:۲۳:۰۰
| |

محمدرضا رضائی در یادداشتی نوشت:

آقای طائب آنچه در جلسات خود می گویید را صریحا بگویید

محمدرضا رضائی در یادداشتی درباره مهدی طائب نوشت: آقای مهدی طائب که زمانی خود را فرمانده قرارگاه عمار می خواند و در دفاع از دولت قبل گوی سبقت را از همه‌گان ربوده بود در سخنانی یادگار امام را نواخته و یادگار حقیقی امام را انقلاب اسلامی دانسته است. 

آقای طائب آنچه در جلسات خود می گویید را صریحا بگویید
کد خبر: 490379
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۷ ۱۱:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا رضائی در یادداشتی درباره مهدی طائب نوشت: آقای مهدی طائب که زمانی خود را فرمانده قرارگاه عمار می خواند و در دفاع از دولت قبل گوی سبقت را از همه‌گان ربوده بود در سخنانی یادگار امام را نواخته و یادگار حقیقی امام را انقلاب اسلامی دانسته است.

به گزارش جماران، اصلا در این مقام نیستم که آیا سید حسن خمینی یادگار امام هست یا نیست. مردم خود می دانند و این القاب که البته در حد همان لقب باید به آن ارزش گذاشت. اما جناب مهدی طائب بهتر است حداقل به همان که آن را یادگار حقیقی امام می داند وفادار باشد. آیا ایشان به نقش مردم در اندیشه امام باور دارد؟ آیا نمی بیند که کم رنگ شدن این عنصر ریشه این انقلاب الهی را خشک می کند؟ اصلا بهتر است طائب به امام خمینی وفادار باشد. یادگار امام پیشکش.

راستی شنیده ام جناب مهدی طائب اخیرا در جلساتی گفته اند که رهبر معظم انقلاب بهتر و کامل تر از امام خمینی هستند. جای این سؤال مطرح است که آیا واقعا ایشان این عقیده را دارند؟ و اگر چنین است آیا این مقدار شجاعت دارند که آن را علنا هم بیان کنند؟

مطمئنم که اگر مهدی طائب آنچه را در جلسات و در درس های بصیرت افزایی خود می گوید، علنا بگوید، چنان تو دهنی از رهبر معظم انقلاب خواهد خورد که برنخیزد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها