سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران:

صهیونیست‌ها ساعت‌های آخر حیات ننگین خود را سپری می‌کنند

امام جمعه موقت تهران گفت: امروز یمن یمن دیروز نیست، یمنی آماده است با همه قدرت از ملت فلسطین دفاع کند. صهیونیست‌ها روزها و ساعت‌های آخر حیات ننگین خود را سپری می‌کنند و خود را در محاصره امت اسلام و قهرمانان فلسطین می‌بینند.

صهیونیست‌ها ساعت‌های آخر حیات ننگین خود را سپری می‌کنند
کد خبر: 485459
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ۰۸:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سید محمدحسن ابوترابی‌فرد روز پنجشنبه در خطبه‌های نماز عید فطر در مسجد امام حسین (ع) گفت: امروز لبنان، لبنان سید حسن نصرالله و لبنان رییس جمهوری مسیحی مقتدری است که با قدرت در کنار ملت قهرمان لبنان از هویت این کشور و ملت عرب و امت اسلام دفاع می‌کند. امروز لبنان لبنان متفاوتی است.

به گزارش ایرنا، امام جمعه موقت تهران افزود: امروز یمن یمن دیروز نیست، یمنی آماده است با همه قدرت از ملت فلسطین دفاع کند. صهیونیست‌ها روزها و ساعت‌های آخر حیات ننگین خود را سپری می‌کنند و خود را در محاصره امت اسلام و قهرمانان فلسطین می‌بینند.

ابوترابی‌فرد تصریح کرد: نظام اسلامی با همه قدرت و عزت و شوکت افتخار می‌کند که در کنار برادران و خواهران مظلوم فلسطینی خود قدرتمندانه ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم به یاری خداوند متعال، ملت اسلام با آگاهی، بیداری و فهم درست از اسلام، اسلامی که اجازه نمی‌دهد یک انسان مسلمان در برابر ظالم تواضع و فروتنی کند، اسلامی که پیامش دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظلم است، اسلامی که پیامش عزت و اقتدار امت اسلام است، اسلامی که پیامش توسعه و رشد علمی دنیای اسلام و عزت و اقتدار ملت اسلام است در سایه بازگشت به هویت اسلامی خود این روز بزرگ برای آنها عید به معنای واقعی کلمه و آغاز پیروزی آنها بر استکبار و مزدوران صهیونیست و ستمگران جهان باشد.

نماز عید سعید فطر به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، ساعت 7:30 صبح روز عید سعید فطر در مسجد امام حسین (ع) تهران اقامه شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها