عزت الله یوسفیان ملا، نماینده سابق مجلس:

حضور لاریجانی در انتخابات به طور کل منتفی است/ لاریجانی راضی به مصاحبه پیر موذن نبود/ لاریجانی خودش را برای رئیس جمهور شدن به آب و آتش نمی‌زند

عزت الله یوسفیان ملا از افراد نزدیک به لاریجانی در رابطه با حضور علی لاریجانی در انتخابات 1400 و ثبت نام او اظهار کرد: آمدن لاریجانی به طور کل منتفی است. 

حضور لاریجانی در انتخابات به طور کل منتفی است/ لاریجانی راضی به مصاحبه پیر موذن نبود/ لاریجانی خودش را برای رئیس جمهور شدن به آب و آتش نمی‌زند
کد خبر: 485274
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۲ ۰۹:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| یکی از افراد نزدیک به علی لاریجانی گفت: لاریجانی کسی نیست که برای رای آوری یا حضور در انتخابات خودش را به آب و آتش بزند ما بارها روند مناظرات را شاهد بودیم و این چنین رفتارها از جنس علی لاریجانی نیست.

به گزارش برنا، «عزت الله یوسفیان ملا» از افراد نزدیک به لاریجانی در رابطه با حضور علی لاریجانی در انتخابات 1400 و ثبت نام او اظهار کرد: آمدن لاریجانی به طور کل منتفی است.

یکی از افراد نزدیک به علی لاریجانی گفت: لاریجانی کسی نیست که برای رای آوری یا حضور در انتخابات خودش را به آب و آتش بزند ما بارها روند مناظرات را شاهد بودیم و این چنین رفتارها از جنس علی لاریجانی نیست.

«عزت الله یوسفیان ملا» از افراد نزدیک به لاریجانی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با حضور علی لاریجانی در انتخابات 1400 و ثبت نام او اظهار کرد: آمدن لاریجانی به طور کل منتفی است.

او تاکید کرد: شاید اگر فضا کمی آرامتر بود می توانستیم امید داشته باشیم که لاریجانی در انتخابات حضور پیدا کند اما در شرایط فعلی و با اوضاعی که شاهد آن هستیم برای حضور او یا تلاش برای این موضوع کاملا دیر شده و امکانپذیر نیست.

یوسفیان ملا خاطر نشان کرد: لاریجانی همواره می گوید که من به اندازه توانم به نظام خدمت کرده‌ام و می‌کنم و امروز دلیلی ندارد که برای رئیس جمهور شدن به هر دری بزنم. او به طور مطمئن می گوید که قصد ندارم در انتخابات شرکت کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها