کد خبر: 481859
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۱ ۱۳:۲۸:۱۰
| |

محمدحسن آصفری، عضو هیات‌رئیسه کمیسیون امور داخلی:

نمی‌گذاریم مذاکرات فرسایشی را رقم بزنند / مذاکرات فقط برای برداشتن تحریم است نه موضوعی دیگر

یک عضو هیات‌رئیسه کمیسیون امور داخلی مجلس گفت: در واقع اجازه فرصت‌سوزی به غربی‌ها داده نمی‌شود و نمی‌گذاریم مذاکرات فرسایشی را رقم بزنند، تیم مذاکره‌کننده نباید به آمریکایی‌ها این فرصت را بدهند تا هم برجام با بپذیریم و هم زیر فشار تحریم‌ها برویم.

نمی‌گذاریم مذاکرات فرسایشی را رقم بزنند / مذاکرات فقط برای برداشتن تحریم است نه موضوعی دیگر
کد خبر: 481859
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۱ ۱۳:۲۸:۱۰

اعتمادآنلاین| محمدحسن آصفری خانه ملت، با اشاره به انجام مذاکرات در وین، گفت: مقام معظم رهبری تاکید کردند اگر مذاکراتی انجام می شود فقط برای برداشتن تحریم ها باشد و اقدام عملی باید در این زمینه انجام شود در غیر این مذاکره و گفت‌وگو قابل پذیرش نیست.

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ملت ایران به جد به آمریکایی ها بی اعتماد هستند و تیم مذاکره کننده باید این را متوجه شود ما با آمریکایی ها تا زمانی که لغو تحریم ها را عملی نکنند حاضر به مذاکره نخواهیم بود.

وی تاکید کرد: در واقع اجازه فرصت سوزی به غربی ها داده نمی شود و نمی گذاریم مذاکرات فرسایشی را رقم بزنند، تیم مذاکره کننده نباید به آمریکایی ها این فرصت را بدهند تا هم برجام با بپذیریم و هم زیر فشار تحریم ها برویم..

آصفری اظهار داشت: اینکه 7 سال معطل غربی ها در برجام ماندیم اشتباه استراتژی مجلس و دولت بود که اکنون مجلس یازدهم به دنبال آن است که آمریکایی ها نسبت به انجام تعهدات خود و برداستن تحریم ها اقدام کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: اگر آمریکایی ها زیر بار رفع تحریم ها نروند مجلس مصوبات و گزینه های دیگری برای تصویب در صحن علنی دارد و در زمان مقرر دنبال می شود آن زمان برگرداندن تیم مذاکره کننده به میز مذاکرات غیرممکن خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها