علیرضا عباسی، نماینده کرج در مجلس:

اصرار بر تصمیمات سلیقه‌ای و سیاسی دلیل گرانی است / آدرس غلط به مردم ندهید

یک نماینده مجلس گفت: تاخیر در پذیرش نظر کارشناسان و اصرار بر تصمیمات شخصی، سلیقه‌ای و سیاسی دلیل صف های طولانی مرغ و گرانی آن بود و بیشترین تاثیر را داشت نه تحریم ها. آدرس غلط به مردم ندهید.

اصرار بر تصمیمات سلیقه‌ای و سیاسی دلیل گرانی است / آدرس غلط به مردم ندهید
کد خبر: 479770
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۵ ۱۱:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا عباسی، نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی درخصوص اظهارات رئیس جمهور در زمینه ارتباط گرانی مرغ با تحریم ها، گفت: مشکل نهاده ها و گرانی مرغ ربطی به تحریم ندارد بلکه به بی‌تدبیری و خودرایی رئیس جمهور مربوط است.

به گزارش خانه ملت، عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مقاومت و اصرار شخص رئیس جمهور در برابر اجرای کامل قانون انتزاع یکی از مهمترین مشکلات بود که تولیدکنندگان مرغ را بین دو نهاد تصمیم گیری جهاد کشاورزی و صنعت سرگردان می‌کرد و نهایتا منجر به آشفتگی در این میدان شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: اصرار غیر کارشناسی، سلیقه ای و سیاسی رئیس جمهور بر ثبات قیمت مرغ به هر قیمتی و بی توجهی به نظر کارشناسان دلسوز باعث عدم عرضه محصول در بازارهای مرسوم و توزیع آن در بازارهای غیر مرسوم و نهایتا منجر به گرانی مرغ و صف‌های طولانی و لگد مال کردن عزت مردم شد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: تاخیر در پذیرش نظر کارشناسان و اصرار بر تصمیمات شخصی، سلیقه‌ای و سیاسی دلیل صف های طولانی مرغ و گرانی آن بود و بیشترین تاثیر را داشت نه تحریم ها لطفاً برای پیشبرد مطامع سیاسی خود واقعیت ها را بیان کنید و آدرس غلط به مردم ندهید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها