کد خبر: 479393
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۱۲:۰۳:۰۰
| |

محسن رهامی، فعال سیاسی:

در حوزه آموزش باید تحولی اساسی شکل گیرد / توسعه منابع انسانی ضروری است

محسن رهامی گفت: باید تحول اساسی در حوزه آموزش شکل بگیرد تا بتوانیم سند تحول بنیادی را عملیاتی کنیم. توسعه منابع انسانی برای توسعه پایدار در کشور ضروری است و باید برای حکمرانی خوب به شیوه آموزش و نهادسازی فرهنگ در کشور توجه کرد

در حوزه آموزش باید تحولی اساسی شکل گیرد / توسعه منابع انسانی ضروری است
کد خبر: 479393
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۴ ۱۲:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن رهامی از داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری روز شنبه در نشست خبری گفت: با توجه به مشکلاتی که کشور با آن دست به گریبان است داوطلبان باید برنامه‌های خود را برای برون رفت از این وضعیت ارائه دهند. شرایط ما نسبت به چهل سال گذشته متفاوت است و برنامه‌های که در گذشته اجرا شده مطلوب نبوده و برای اداره کشور باید برنامه‌ها تغییر کند.

به گزارش ایرنا، داوطلب نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: برنامه‌های من برای انتخابات ریاست جمهوری شامل 6 بخش در حوزه اقتصاد، فرهنگی، دفاعی و امنیتی و قضایی و ... است.

رهام، مهمترین بخش حاکمیت را آموزش و پرورش عنوان کرد و با تاکید بر تحول در این حوزه، گفت: توسعه منابع انسانی برای توسعه پایدار در کشور ضروری است و باید برای حکمرانی خوب به شیوه آموزش و نهادسازی فرهنگ در کشور توجه کرد.

وی، معلم را کانون توسعه دانست و یادآور شد: باید تحول اساسی در حوزه آموزش شکل بگیرد تا بتوانیم سند تحول بنیادی را عملیاتی کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها