محمود عباس‌زاده مشکینی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

تشخیص راستی‌آزمایی اقدامات آمریکا بر عهده مجلس است / نفوذ امنیتی جناح و تبار نمی‌شناس

محمود عباس‌زاده مشکینی در واکنش به اظهارات حسن روحانی گفت: تشخیص زمان، کیفیت و کمیت راستی‌آزمایی بر عهده مجلس است و باید معیارهای قانون اقدام راهبردی مجلس در این زمینه مد نظر قرار گیرد.

تشخیص راستی‌آزمایی اقدامات آمریکا بر عهده مجلس است / نفوذ امنیتی جناح و تبار نمی‌شناس
کد خبر: 478558
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۱ ۰۹:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| محمود عباس‌زاده مشکینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه راستی‌آزمایی اقدامات آمریکا در رفع تحریم‌ها زمانبر نیست، گفت: مجلس راستی‌آزمایی عجله‌ای و روی کاغذ را نمی‌پذیرد زیرا این کار نوعی بازی خوردن است و مجلس انقلابی بازی نمی‌خورد.

به گزارش مهر، نماینده مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تشخیص زمان، کیفیت و کمیت راستی‌آزمایی بر عهده مجلس است و باید معیارهای قانون اقدام راهبردی مجلس در این زمینه مد نظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: کمیت و کیفیت راستی‌آزمایی با تشخیص و تصویب مجلس است و قانون تکلیف را تعیین کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص حادثه تروریستی نطنز گفت: حریف تلاش دارد تا برگ‌های برنده و اهرم‌های ما را در مذاکرات وین تقلیل دهد. طبیعتاً ما باید نگاه واقع‌بینانه‌ای داشته باشیم.

عباس‌زاده افزود: تکنولوژی هسته‌ای در کشور ما بومی‌سازی شده و این خرابکاری‌ها ملت و جوانان را در پیمودن این مسیر راسخ‌تر می‌کند.

وی تصریح کرد: باید مراقب حُفره‌های اطلاعاتی، امنیتی و حفاظتی بود؛ به گونه‌ای که از این حفره‌ها منافع ملی ما تهدید نشود.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای کاهش تهدیدات امنیتی باید پدافند غیرعامل به صورت قوی‌تر عمل کند و مؤلفه نفوذ مورد توجه قرار گیرد زیرا نفوذ جناح و تبار نمی‌شناسد و ممکن است با هر رنگ و بویی وارد شود.

وی در خصوص شناسایی فرد تروریست گفت: بعید می‌دانم این عملیات در یک نفر خلاصه شود؛ این فرد سرنخ است. باید برای مقابله جدی و مؤثر با عنصر نفوذ اقدام کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها