کد خبر: 473785
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۰ ۰۸:۳۷:۱۶
| |

آرزوی متفاوت یک اصلاح طلب برای سال 1400

یک فعال سیاسی گفت: انتظار دارم در سال 1400 یاس و ناامیدی به امید و نشاط تبدیل شود؛ چراکه این نسل جوان حس ناامیدی و بی نشاطی از خود بی نشاطی ضرر آفرین تر است.

آرزوی متفاوت یک اصلاح طلب برای سال 1400
کد خبر: 473785
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۰ ۰۸:۳۷:۱۶

اعتمادآنلاین| محمدعلی ابطحی، در پاسخ به این سوال که "از سال 1400 چه انتظاری دارید؟" اظهار کرد: امیدوارم سال 1400، سال مشارکت مردم، سال ایجاد ارتباط مجدد بین حاکمیت و مردم در جهت رشد وتوسعه کشور، سال رسیدن به آرامش در سیاست داخلی و خارجی باشد.


به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: آدمی دوست دارد با انتخابات پیش رو، سال سیاست زنده 1400 به سال پر نشاطی به نفع مرم تغییر کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: انتظار دارم در سال 1400 یاس و ناامیدی به امید و نشاط تبدیل شود؛ چراکه این نسل جوان حس ناامیدی و بی نشاطی از خود بی نشاطی ضرر آفرین تر است.

وی افزود: امیدوارم این حس ناامیدی به مشارکت مردم و فعال کردن جامعه تبدیل شود. این آرزوی من است؛ اما گمان من این نیست که چنینی اتفاقی می افتد. معتقد هستم با ریل گذاری هایی که شده سال کم نشاط و کم مشارکت، اما پر فشارتری نسبت به گذشته خواهیم داشت. در صورتی این گمان من اشتباه از آب در می آید که موضوعاتی که به عنوان ابراز امیدواری در ابتدا طرح کردم به حقیقت بپیوندد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها