کد خبر: 471430
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۱۴:۱۷:۰۰
| |

احمد نادری، رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا:

50 درصد از ثبت‌نام‌ انتخابات به صورت حضوری انجام شد / ثبت‌نام قطعی 976 نفر برای حضور شوراهای شهر استان تهران

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان تهران گفت: 50 درصد از ثبت‌نام‌ها در فرمانداری‌ها به صورت حضوری و 50 درصد دیگر از پیشخوان‌های دولت و فضای مجازی صورت گرفته است.

50 درصد از ثبت‌نام‌ انتخابات به صورت حضوری انجام شد / ثبت‌نام قطعی 976 نفر برای حضور شوراهای شهر استان تهران
کد خبر: 471430
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۱۴:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان تهران از ثبت‌نام قطعی 976 نفر برای حضور در انتخابات شوراها خبر داد.

احمد نادری، رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان تهران در نشست خبری خود با بیان اینکه تا ساعت 13:30 امروز 976 نفر برای حضور در انتخابات شوراهای شهر ثبت نام قطعی کرده‌اند، گفت: 50 درصد از ثبت‌نام‌ها در فرمانداری‌ها به صورت حضوری و 50 درصد دیگر از پیشخوان‌های دولت و فضای مجازی صورت گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نادری افزود: در شهر تهران تا ساعت 13 و 30 دقیقه 281 ثبت نام قطعی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بر اساس آمار در دوره چهارم شورای شهر استان تهران، 4591 داوطلب ثبت نام کردند که 14 درصد آن‌ها زن و 86 درصد دیگر مرد بوده اند؛ همچنین در دوره پنجم 6077 داوطلب در استان تهران ثبت نام کردند که 16 درصدشان را زنان و 84 درصد را مردان تشکیل دادند.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های شهر و روستای استان تهران توضیح داد: در دوره جدید، تاکنون 13 درصد از ثبت‌نام کنندگان شورا‌های شهر کل استان تهران زنان و 78 درصد دیگر مردان بوده اند. اگر چه 479 تعداد از پرونده‌ها در حال بررسی است و کد رهگیری آن‌ها صادر نشده است.

نادری خبر داد: تا الان تعداد ثبت نام‌های استان تهران حدود 20 درصد ثبت‌نام‌های کل کشور بوده است.

ادامه دارد...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها