کد خبر: 468650
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ۱۱:۴۱:۰۵
| |

محمدعلی محسنی‌بندپی، عضو کمیسیون بهداشت مجلس:

وجود ویروس جهش‌یافته کرونای ایرانی ثابت نشده است

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطرح شدن شیوع ویرورس کرونای ایرانی گفت: هنوز به صورت علمی و بالینی وجود ویروسی مبنی بر ویروس جهش‌یافته کرونای ایرانی ثابت نشده است.

وجود ویروس جهش‌یافته کرونای ایرانی ثابت نشده است
کد خبر: 468650
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۲ ۱۱:۴۱:۰۵

اعتمادآنلاین| عضو کمیسیون بهداشت گفت: به صورت علمی و بالینی وجود ویروسی مبنی بر ویروس جهش یافته کرونای ایرانی ثابت نشده است.

محمدعلی محسنی‌بندپی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطرح شدن شیوع ویرورس کرونای ایرانی اظهار کرد: هنوز به صورت علمی و بالینی وجود ویروسی مبنی بر ویروس جهش‌یافته کرونای ایرانی ثابت نشده است.

وی افزود: هنوز وزارت بهداشت و درمان کشور آماری رسمی درباره شیوع ویروس کرونای ایرانی ارائه نکرده است، البته شایعات متعددی در این باره وجود دارد.

بندپی تصریح کرد: اکنون ویروس کرونای انگلیسی بیشترین خطر را دارد و سیستم تنفس، گوارش و کلیوی را درگیر می‌کند.

عضو کمیسیون بهداشت بیان کرد: ما در حال مطالعه و تحقیق هستیم تا اگر وجود ویروس کرونای ایرانی محرز شد راه مقابله با آن را یافته و اطلاعات بیشتری در اختیار مردم کشور قرار دهیم.

گفتنی است؛ اخیرا امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی نایب رئیس مجلس و عضو ستاد ملی مقابله با کرونا از وجود کرونای جهش‌یافته در داخل کشور با عنوان «کرونای ایرانی» خبر داد و گفت: علاوه بر موتاسیون‌های (جهش ژنتیکی) آفریقایی و انگلیسی و کالیفرنیایی، باید کرونای جهش‌یافته ایرانی را هم اضافه کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها