کد خبر: 467477
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۸ ۱۴:۱۳:۱۷
| |

محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون شورا‌ها:

انتخابات شورا‌ها الکترونیکی برگزار می‌شود

رئیس کمیسیون شورا‌ها با اشاره به به برگزاری الکترونیکی این انتخابات در سال آینده، گفت: انتخابات شورا‌ها 1400 مجموعا 30 هزار صندوق رای دارد که در 9 هزار حوزه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

انتخابات شورا‌ها الکترونیکی برگزار می‌شود
کد خبر: 467477
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۸ ۱۴:۱۳:۱۷

اعتمادآنلاین| رئیس کمیسیون شورا‌ها گفت: انتخابات شورا‌ها 1400 مجموعا 30 هزار صندوق رای دارد که در 9 هزار حوزه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

محمدصالح جوکار سخنگوی هیئت نظارت مرکزی بر انتخابات شورا‌ها با اشاره به برگزاری الکترونیکی این انتخابات در سال آینده، گفت: طبق توافقاتی که انجام گرفته است کلانشهر‌های کشور به جز تهران اخذ رای و احراز هویت در آن‌ها به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سعی شده است در مابقی استان‌ها و شهر‌هایی که در آن‌ها تنها دو انتخابات برگزار می‌شود، یعنی انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس و خبرگان رهبری در آن‌ها برگزار نمی‌شود در آنجا هم برگزاری انتخابات به شیوه الکترونیکی باشد.

نماینده یزد در مجلس اظهار کرد: انتخابات شوراها در 9 هزار حوزه رأی گیری می‌شود که مجموعا 30 هزار صندوق رای دارد به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

سخنگوی هیئت نظارت مرکزی بر انتخابات شورا‌ها تصریح کرد: پس از تایید مرکز فناوری مجلس مقرر شد که این انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها