نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

سپاه پاسداران فقط یک نهاد نظامی نیست

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منحصراً یک نهاد نظامی نیست بلکه پرکاربردترین و پرظرفیت‌ترین نهاد و به عنوان محور اقتدار نظام در همه عرصه‌ها است.

سپاه پاسداران فقط یک نهاد نظامی نیست
کد خبر: 467130
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۶ ۱۴:۴۱:۴۳

اعتمادآنلاین| آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، در مراسم بهره برداری رسمی از پنج هزار و 531 طرح عمرانی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی و حاشیه شهر مشهد که با حضور سردار سلامی فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد افزود: برخی که سپاه پاسداران را مزاحم فرصت طلبی و قدرت طلبی خود می‌دانند باید بدانند سپاه فقط نهاد نظامی نیست.

وی ادامه داد: این عناصر آنجایی که میدانهای جهاد و فداکاری در حوزه‌های بالای سیاسی و حفظ استقلال کشور برای سپاه پیش می‌آید، به بهانه اینکه یک نهاد نظامی نباید در عرصه سیاسی فعال باشد، در صدد هستند با آن برخورد کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به مسائل حاشیه شهر مشهد گفت: مسائل فرهنگی، امنیتی و محرومیت زدایی در حاشیه این شهر از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب و مردم است که تاکنون در موارد فرهنگی و امنیتی تقریبا موفق بوده‌ایم و اکنون وارد مرحله محرومیت‌زدایی شده‌ایم که امیدواریم در این زمینه هم موفق شویم.

وی با تشکر از شورای شهر، شهرداری و فرمانداری مشهد افزود: این مسوولان زحمت بسیار کشیدند و همت کردند تا حاشیه‌ای در مشهد نباشد.

فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان می‌تواند الگوی سایر استان‌ها باشد. وحدت و همکاری فرماندهی سپاه استان با سایر دستگاهها و مدیریت‌ استان برکات بسیار داشته است.

وی گفت: در طرح شهید سلیمانی با عنوان مسجد سنگر سلامت دستکم پنج هزار مسجد به وسیله جامعه پزشکی استان در این طرح قرار گرفت که باعث بهبود وضعیت استان از نظر شیوع کرونا شده است.

احداث 413 واحد مسکونی سیل زدگان در 17 شهرستان خراسان رضوی و استان گلستان، ایجاد 612 واحد تولیدی و اشتغالزایی، راه اندازی هزار و هفت واحد پرورش دام سبک، راه اندازی هزار و 637 صندوق قرض الحسنه، تملک 138 واحد مسکونی با هدف بازآفرینی محله اسماعیل آباد مشهد، تحت پوشش قرار دادن پنج مدرسه و 2 هزار و 100 دانش آموز در حاشیه شهر، احداث 13 کیلومتر جاده روستایی، بیابان زدایی با وسعت 2 هزار هکتار، مشارکت در ساخت و تکمیل 490 واحد مسکونی، مرمت 593 واحد مسکونی، ساخت 11 مدرسه با 38 کلاس، مرمت 285 مدرسه، ساخت و مرمت 38 خانه عالم، ساخت و تکمیل 59 مسجد، احیا و مرمت 201 رشته قنات و اجرای 32 پروژه عمرانی روستایی از جمله طرح‌هایی است که با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف طی دو سال اخیر در نقاط کم برخوردار خراسان رضوی اجرا شده و امروز به طور رسمی به بهره برداری رسید.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها