کد خبر: 466344
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۰:۲۰:۵۶
| |

هادی طحان نظیف، عضو شورای نگهبان:

دشمن نمی‌تواند فکر و اندیشه را تحریم کند

یک عضو شورای نگهبان گفت: ایران سال‌هاست که در حوزه‌های مختلف حتی در عرصه خرید تکنولوژی هم تحت تحریم‌های ظالمانه قرار دارد، اما دشمن هرگز نتوانسته فکر و اندیشه جوانان این مرز و بوم را تحریم کند.

دشمن نمی‌تواند فکر و اندیشه را تحریم کند
کد خبر: 466344
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۰:۲۰:۵۶

اعتمادآنلاین| عضو شورای نگهبان گفت: ایران سال‌هاست که در حوزه‌های مختلف حتی در عرصه خرید تکنولوژی هم تحت تحریم‌های ظالمانه قرار دارد، اما دشمن هرگز نتوانسته فکر و اندیشه جوانان این مرز و بوم را تحریم کند.

هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان با حضور در ستاد نانو، در جریان آخرین دستاورد‌های کشورمان در این حوزه کلیدی قرار گرفت.

در جریان این بازدید، مدیران ارشد ستاد نانو از فعالیت‌های گستردهی این ستاد بالادستی در بسط و گسترش نانو در دو حوزه کسب و تعمیق دانش نانو و رساندن ایده‌ها و دانش کسب‌شده به محصولِ قابل عرضه، گزارشی به عضو شورای نگهبان ارائه کردند.

طحان نظیف نیز در جمع مدیران ارشد ستاد نانو طی سخنان کوتاهی با بیان اینکه فکر‌ها و اندیشه‌ها را نمی‌توان تحریم کرد، گفت: جمهوری اسلامی ایران سال‌هاست که در حوزه‌های مختلف حتی در عرصه خرید تکنولوژی هم تحت تحریم‌های ظالمانه قرار دارد، اما دشمن هرگز نتوانسته فکر و اندیشه جوانان این مرز و بوم را تحریم کند.

وی اضافه کرد: تولید انواع محصولات مدرن در حوزه نانو و سایر حوزه‌هایی که در مرز دانش قرار دارند، نشان می‌دهد که دشمن نتوانسته فکر و اندیشه متخصصان و جوانان ایرانی را تحریم کند و به همین دلیل، امروز کشورمان در حوزه نانو و برخی حوزه‌های کلیدی دیگر، جزء کشور‌های پیشرو است.

عضو شورای نگهبان، برنامه‌ریزی دقیق برای پیشبرد اهداف بزرگ را از مهمترین علل دستیابی کشورمان به فناوری‌های نوین در حوزه نانو و حتی قابل الگوبرداری در سایر حوزه‌های توسعه‌ای دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب چند سال پیش با "تجربه موفق" و "نمونه‌ی قابل ارائه" نامیدن فعالیت‌های کشورمان در حوزه نانو، در واقع مدال افتخاری به همه‌ی عزیزان و دست‌اندرکاران این عرصه دادند و حتما مسئولان هم همچون رهبر معظم انقلاب قدردان زحمات شما در عرصه نانو هستند.

گفتنی است، طحان نظیف در پایان این نشست، از نمایشگاه محصولات نانو که شامل ده‌ها محصول ساخته شده به‌دست جوانان کشورمان بود، بازدید کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها