کد خبر: 464704
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ۱۴:۱۰:۰۰
| |

سهیلا جلودارزاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌و‌گو با «اعتمادآنلاین»:

موتورسوارانی که علیه روحانی شعار دادند نمایندگان جریان‌های سیاسی‌ای هستند که به هر قیمتی سهم بیشتر طلب می‌کنند/ بخشی از ناکامی‌ها در 8 سال گذشته ناشی از سنگ‌اندازی همین جریان فکری و سیاسی مقابل دولت بود

عضو فراکسیون امید در مجلس دهم می‌گوید بدون شک دولت روحانی نواقصی داشته و نقدبرانگیز است، اما توهین‌هایی در قالب «مرگ بر روحانی» از جانب گروه‌هایی است که می‌خواهند با حالت تهاجمی به زور سهم سیاسی بگیرند.

موتورسوارانی که علیه روحانی شعار دادند نمایندگان جریان‌های سیاسی‌ای هستند که به هر قیمتی سهم بیشتر طلب می‌کنند/ بخشی از ناکامی‌ها در 8 سال گذشته ناشی از سنگ‌اندازی همین جریان فکری و سیاسی مقابل دولت بود
کد خبر: 464704
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ۱۴:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| موتورسواران راهپیمایی روز 22 بهمن که علیه رئیس‌جمهور شعار «مرگ بر روحانی» سر داده بودند حالا محل نامه معاون اول رئیس‌جمهور به دستگاه قضا شده‌اند تا با آنها برخورد قضایی صورت گیرد.

سهیلا جلودارزاده، عضو فراکسیون امید مجلس دهم، درباره شعارهای «مرگ بر روحانی» در روز 22 بهمن در اصفهان به اعتمادآنلاین گفت: برخی پایگاه‌های سیاسی برای اینکه بتوانند اهداف خود را پیش ببرند همواره گروه‌هایی را در اختیار دارند تا با حالت تهاجمی فضا را به نفع خود تغییر دهند.

او ادامه داد: این موضوع جدیدی نیست، اما آسیب آن به مردم می‌رسد و چهره‌های خدوم کشور را زیر سوال می‌برد.

عضو فراکسیون امید مجلس دهم افزود: نقد باید از شیوه منطقی خود طرح شود؛ بدون شک هر فردی ایراداتی دارد و ما هم در ایران آکادمی تربیت رئیس‌جمهور نداریم و قطعاً هر رئیس‌جمهوری در کارنامه خود نکاتی برای نقد دارد و آقای روحانی هم از این موضوع مبرا نیست.

جلودارزاده توضیح داد: آقای روحانی از نظر حلقه فکری برخاسته از تشکل اصولگرایی همچون جامعه روحانیت مبارز است؛ اما در شرایطی قبول مسئولیت کرده، بر سر کار آمده و طی هشت سال گذشته هم با مشکلات زیادی روبه‌رو بوده است.

او اضافه کرد: خود ما هم بعضاً نقدهایی به ایشان را وارد می‌کردیم، اما با مقایسه عملکرد ایشان با رئیس‌جمهور قبلی به واقع میزان توانایی‌ها روشن می‌شود.

جلودارزاده درباره گروه‌های خودسر نیز گفت: بسیاری از مشکلات از جانب همین جریان‌هایی است که سهم‌ بیشتری طلب می‌کنند و این رفتارها ظلم فردی است. هر کسی برای کارهای کرده و ناکرده مؤاخذه می‌شود، اما نباید از یاد برد که در دولت نخست آقای روحانی، رئیس‌جمهور در چه شرایطی چه تحویل گرفتند و کار را به کجا رساندند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: اگر طی این سال‌ها هم بحران‌های سیاسی‌ای به وجود آمد از جانب همین گروه‌ها بود که اجازه ندادند کارها به نتیجه برسد.

جلودارزاده در پایان گفت: نباید از یاد برد این دنیا بر مدار عدل است و خداوند بر جای حق نشسته. کسانی که این روش‌ها را در پیش گرفته‌اند بازندگان نهایی خواهند بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها