کد خبر: 464253
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۱۵:۲۶:۰۰
| |

رییس ستاد انتخابات کشور:

میان سلامت و مشارکت مردم در انتخابات تعادل ایجاد کنیم

رییس ستاد انتخابات کشور گفت: باید تعادلی میان سلامت و مشارکت مردم در انتخابات ایجاد کنیم تا آنها برای حضور پای صندوق رای نه از ویروس کرونا ترس داشته باشند و نه اینکه مشارکت آنها موجب ابتلا به بیماری کرونا شود.

میان سلامت و مشارکت مردم در انتخابات تعادل ایجاد کنیم
کد خبر: 464253
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۱۵:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| رییس ستاد انتخابات کشور گفت: باید تعادلی میان سلامت و مشارکت مردم در انتخابات ایجاد کنیم تا آنها برای حضور پای صندوق رای نه از ویروس کرونا ترس داشته باشند و نه اینکه مشارکت آنها موجب ابتلا به بیماری کرونا شود.

جمال عرف روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با تبریک سالروز 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با اشاره به برگزازی انتخابات 1400 در شرایط شیوع کرونا، گفت: به عنوان مجری انتخابات موظف هستیم برنامه‌هایی را برای انتخابات در نظر بگیریم. به همین منظور جلساتی در کمیته اجتماعی ستاد انتخابات و با حضور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود تا تمام مراحل انتخابات از نام‌نویسی گرفته تا تبلیغات، اخذ رای و شمارش آرا بر اساس پروتکل‌های بهداشتی تعیین و ابلاغ شود.

رییس ستاد انتخابات کشور ادامه داد: باید تعادلی میان سلامت و مشارکت مردم در انتخابات ایجاد کنیم تا آنها برای حضور پای صندوق رای نه از ویروس کرونا ترس داشته باشند و نه مشارکت آنها موجب ابتلا به بیماری کرونا شود. باید به نقطه بهینه میان سلامت و مشارکت مردم در انتخابات برسیم.

عرف درباره تلاش دولت سابق آمریکا برای فشار بر ملت و دولت ایران، گفت: در این چهل و دو سال از این دست افراد کم و بیش داشتیم اما او نسبت به بقیه عنصر ویژه و خاص بوده است.

وی افزود: دولت‌هایی که در آمریکا روی کار آمده‌اند می‌خواستند مشکلاتی را برای مردم ما ایجاد کنند اما باز پیروزی انقلاب را جشن گرفتیم ولی ترامپ باید خود را برای جلسه استیضاح آماده کند.

معاون وزیر کشور ادامه داد: همه دولت‌ها و دولت آمریکا باید این واقعیت را بدانند که به انقلاب و جمهوری اسلامی با احترام برخورد کنند و از سیاست‌های خصمانه خود دست بردارند و به تعهدات خود پایبند باشند چون تعهد برابر تعهد است.

عرف یادآور شد: امسال نخستین سالگرد پیروزی انقلاب را در شرایط کرونایی پشت سر می‌گذاریم و بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا قرار شد راهپیمایی مردمی نداشته باشیم و به طور نمادین از وسایل نقلیه موتور و خودروها و همچنین دوچرخه در راهپیمایی استفاده شود.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه مردم امروز در شهرها و در راهپیمایی با استفاده از وسایل نقلیه وفاداری خود را بار دیگر به انقلاب نشان می‌دهند، اظهار کرد: حضور مردم بیانگر نقش محوری آنان در جمهوری اسلامی است که در همه عرصه‌ها نقش خود را نشان می‌دهند.

منبع: ایرنا



اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها