نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

تنها راه حل مشکلات کشور پیروی از فرامین رهبر انقلاب است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: تنها راه حل مشکلات کشور پیروی از فرامین رهبر انقلاب است و نباید از دشمنان انتظاری داشته باشیم.

تنها راه حل مشکلات کشور پیروی از فرامین رهبر انقلاب است
کد خبر: 464218
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۲ ۱۳:۱۸:۵۸

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام والمسلمین عبداله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تبریز اظهار کرد: باید قدردان مردم آذربایجان باشیم که در طول این چهل و دو سال سرما، مشکلات و حتی کرونا نتوانستند مانع از حضورشان در جشن پیروزی انقلاب باشند.

وی ادامه داد: باید خداوند را بخاطر داشتن این انقلاب که به گردن ما حق حیات دارد، شاکر باشیم. انقلابی که اسلام و بعثت را تولدی دوباره بخشید و ما را به حیات طیبه رساند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در مقابل حجم عظیمی از فتنه ها و تهاجم دشمن در عرصه های مختلف زنده ماند، تاکید کرد: علاوه بر اینکه حیات انقلاب خود یک معجزه است، اما این انقلاب تنها زنده نیست بلکه علی رغم همه فراز و نشیب ها، پیشروی هم کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اگر 22 بهمن هر سال را مقایسه کنیم، خواهیم دید دشمن ذلیل تر شده و سنگرهای وعده داده شده توسط امام فتح می‌شود و اکنون می‌بینیم که در اوایل دهه پنجم انقلاب، رسوایی و توحّش دشمن به جهان ثابت شده است.

وی با اشاره به جمله ای از شهید حاج قاسم سلیمانی متذکر شد: همانطور که این شهید بزرگوار فرموده بود که شاخصه های ابرقدرتی آمریکا از بین رفته است، اکنون شاهد هستیم که کنگره‌ی آمریکا محل درگیری شده است و ناتوانی آنها در برابر کرونانیز به همه اثبات شده است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا دیگر خواب کدخدایی جهان را نیز نخواهد دید، گفت: سیاستمداران آمریکا اعتراف می‌کند که مشکل ما با انقلاب اسلامی است که ما را روز به روز تحقیر می‌کند. لذا امریکا با هسته ای و حقوق بشر ما مشکل ندارد بلکه جنگشان با دین است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در بخش دیگری از سخنان خود به شکست پیش بینی های آمریکا در خصوص براندازی انقلاب اسلامی اشاره کرد و متذکر شد: برخلاف تصورات آنها دیدیم که خودشان در سراشیبی سقوط قرار گرفته اند و اکنون جمهوری اسلامی دولت ها را نیز تحت تاثیر قرار داده است و در تاریخ اسلام سابقه ندارد که یک نظام ولایی 4 دهه با اقتدار بماند.

وی خاطرنشان کرد: قبول داریم که در صحنه های مختلف اقتصادی، بیکاری و در معیشت مشکلاتی است. اما این مشکلات ازکجا آغاز شد؟ آیا مشکلات ما معلول به عمل دین و ایستادن در برابر ظلم است؟ طبق فرموده رهبر انقلاب نابسامانی کشور بخاطر عمل نکردن به شریعت است. این مشکلات بخاطر کوتاه آمدن در مقابل ظلم است.

وی ادامه داد: عده ای فکر می‌کردند، می‌توان با مذاکره مشکلات را حل کرد در حالیکه هرچه به قدرت خود تکیه کنیم موفق خواهیم بود. بعنوان مثال چرا دشمن در نیروهای مسلح و صنایع دفایی در برابر ما ناتوان است ؟ چون ایستادیم و به برکت این اقتدار و موشک ها است که دشمن جرأت پاسخگویی ندارد. اگر این موشک ها و تلاش جوانان نبود، امروز موشک های دشمن بر سر ما فرود می‌آمد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز باید از گذشته درس بگیریم. از دشمن انتظاری جز دشمنی نیست. آیا دشمنی را سراغ دارید که مشکلات دشمنش را حل کند؟.

وی در تبیین پیام های حضور مردم آذربایجان در 22 بهمن امسال گفت: مردم آذربایجان مثل همیشه و با قدرت در برابر همه فشار ها، فتنه ها و نامردی ها ایستاده اند. این مردم اهل کوفه نیستند و هرگز رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت. این مردم تنها خالق 29 بهمن 56 نبودند بلکه در در حفظ انقلاب و فرمانبری از ولایت همچنان سنگرنشین هستند و به فتنه گران و منافقان فرصت هیچ حرکتی را نمی‌دهند.

وی همچنین خطاب به مسئولین نیز گفت: سران قوا باید قدردان رهبری و مردم باشند و در این فرصتی که خداوند به آنها عنایت کرده تا به مردم خدمت کنند، خدمتگذار مردم عزیزمان باشند. مسئولین باید به گفتمان خدا ، امام حسین(ع) و رهبری تکیه کنند.

حاجی صادقی ادامه داد: باید توان خود را باور کنیم چون که از دشمن هیچ خیری نمی‌رسد. باید با توکل به خدا وارد میدان شویم تا همه‌ی مشکلات حل شود. اگر به مردم تکیه کرده و تدبیر رهبری را انجام دهیم، می‌توانیم در میدان اقتصادی هم دشمن را عقب برانیم.

وی تاکید کرد: قرآن گفته که تکیه بر دشمن آفت زا است و اگر به دشمن تکیه کردید انتطار یاری را از خدا نداشته باشید.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات کشور باید سراغ افرادی از جنس حاج قاسم سلیمانی برویم، اظهار کرد: مردم عزیز بدانند باید در انتخاب ها به سراغ کسانی بروند که سرباز ولایت باشند نه سربار، و کسانی بیایند که با گفتمان انقلاب، امام و شهدا آشنا باشند، گفتمانی که در برابر دشمن هرگز کوتاه نیاید.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: تنها راه نجات کشور داشتن روحیه‌ی بسیجی است. بسیجی یعنی سرباز ولایت بودن. مردم هرگز از کمبودها نمی‌نالند بلکه از بی عدالتی ها می‌نالند و دشمن هم قصد دارد مردم را نسبت به انقلاب ناامید کند که به لطف خدا در این کار نیز شکست خواهد خورد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها