جلال جلالی زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

اصلاحات نباید بی‌محابا به آب بزند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جریان اصلاحات برای معرفی کاندیدا نباید بی محابا به آب بزند و باید همه عوامل و شرایط را در نظر بگیرد.

اصلاحات نباید بی‌محابا به آب بزند
کد خبر: 463867
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۱ ۰۶:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| جلال جلالی زاده، فعال سیاسی اصلاح طلب، با بیان اینکه فضای انتخابات 1400 خیلی سرد و بی رمق است، اظهار کرد: تا جایی که من خبر دارم جریان اصلاحات تصمیی درباره معرفی نامزد خود نگرفته، اما اسامی مثل جهانگیری و عارف مطرح هستند که البته در حد گمانه زنی است و هنوز جلسات رسمی در این زمینه برگزار نشده و نهاد اجماع ساز هم هنوز تشکیل نشده است و اصلاح طلبان در یک وضعیت بلاتکلیفی هستند.

وی ادامه داد: شاید تا اسفند اصلاح طلبان عملا وارد میدان رقابت شوند، اما در حال حاضر به دلیل بی تفاوتی مردم و نگرانی اصلاح طلبان از رد صلاحیت ها، فضا از حالت رقابتی خارج شده و اصلاح طلبان هم فعالیتی مثل سال های قبل ندارند.

وی افزود: در انتخابات گذشته از یک سال قبل شور و شوقی ایجاد میشد، اما امسال چنین شور و شوقی برای انتخابات را احساس نمی کنیم. البته شاید نیاز باشد عواملی غیر از جریان های سیاسی فضای انتخابات را گرم کنند.

این فعال سیاسی درباره معرفی نامزد اصلاح طلب برای انتخابات گفت: جریان اصلاحات باید فردی را معرفی کند که برای او اجماع وجود داشته باشد و این فرد مقبولیت اجتماعی داشته و شخصیت لازم برای جذب آرا را هم داشته باشد. وی ادامه داد: اصلاحات باید همه عوامل و شرایط و موانع را در نظر گرفته و با کار کارشناسی، تحلیل و بررسی در اتاق فکر و استفاده از نظرسنجی ها، به کاندید نهایی برسد، نه اینکه بی محابا به آب بزند. از سویی تعدد کاندیداها هم موجب تقسیم آرا و شکست می شود، بنابراین باید با یک کاندیدا وارد انتخابات شوند.

وی در پایان گفت: از هم اکنون نمی توان نتایج انتخابات را پیش بینی کرد، چون وضعیت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در پیروزی یک جریان موثر است. پیش بینی کردن شرایط از هم اکنون سخت است و باید تا زمان انتخابات صبر و شرایط پیش آمده را بررسی کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها