کد خبر: 462751
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ۱۰:۴۴:۱۷
| |

تقاضای کتبی 50 نماینده به هیئت‌رئیسه برای بررسی مجدد طرح شفافیت آراء

یک نماینده مجلس از ارائه تقاضای کتبی 50 نفر از نمایندگان مجلس به هیئت‌رئیسه برای بررسی مجدد طرح شفافیت آراء نمایندگان در صحن علنی مجلس خبر داد و گفت: تقاضایی برای قرار گرفتن مجدد این طرح در دستور صحن مجلس تدوین شده که به امضای 50 نفر از نمایندگان مجلس رسیده است.

تقاضای کتبی 50 نماینده به هیئت‌رئیسه برای بررسی مجدد طرح شفافیت آراء
کد خبر: 462751
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ ۱۰:۴۴:۱۷

اعتمادآنلاین| نماینده مردم اراک از ارائه تقاضای کتبی 50 نفر از نمایندگان مجلس به هیئت‌رئیسه برای بررسی مجدد طرح شفافیت آراء نمایندگان در صحن علنی مجلس خبر داد.

علی اکبر کریمی، نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رای نیاوردن طرح شفافیت آراء نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: بر اساس ماده 130 قانون آیین نامه داخلی مجلس اگر طرحی مورد تصویب مجلس قرار نگیرد، این طرح بدون آنکه تغییر اساسی کند، تا 6 ماه دیگر قابل طرح مجدد در مجلس نیست مگر اینکه با تقاضای کتبی 50 نفر از نمایندگان در صحن مجلس مطرح بشود و با رای گیری به تصویب برسد.

وی با بیان اینکه طرح شفافیت آراء نمایندگان برای تصویب نیاز به دو سوم آراء داشت که نتوانست این نصاب را کسب کند، گفت: به همین دلیل تقاضایی توسط تعداد زیادی از نمایندگان مجلس برای قرار گرفتن مجدد این طرح در دستور صحن مجلس تدوین شده که به امضای 50 نفر از نمایندگان مجلس رسیده و امضاهای آن در حال افزایش است.

کریمی در پایان تاکید کرد: انشالله با تقدیم این تقاضای کتبی که به نصاب 50 امضا رسیده، در اولین فرصت این طرح مجددا در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت و به راگیری مجدد گذاشته خواهد شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها