کد خبر: 461702
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۰ ۱۳:۱۹:۱۴
| |

رییس کمیته انتخابات خانه احزاب:

پیروزی اصولگرایان با مشارکت حداقلی را قبول ندارم

رییس کمیته انتخابات خانه احزاب، گزاره پیروزی اصولگرایان در صورت مشارکت حداقلی را اشتباه محاسباتی ارزیابی کرد و درباره عملکرد مجلس یازدهم گفت: متاسفانه بعضی از کارهای مجلس تبدیل به شعارهای توخالی شده است که واقعا زیبنده مجلس انقلابی نیست.

پیروزی اصولگرایان با مشارکت حداقلی را قبول ندارم
کد خبر: 461702
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۰ ۱۳:۱۹:۱۴

اعتمادآنلاین| امیرمیثم نیکفر، رییس کمیته انتخابات خانه احزاب، با اشاره به برخورد یک نماینده مجلس با سرباز راهور ناجا، جامعه را به ‌شدت سیاست زده توصیف کرد و گفت: یارکشی‌های جناحی باعث می‌شود برخورد جامعه با ناهنجاری‌ها متفاوت باشد. ممکن است این برخورد اشتباه از سوی فردی اصلاح طلب اتفاق بیفتد و اصولگرایان به محکوم کردن آن اقدام کنند و اصلاح‌طلبان به توجیه آن بپردازند و روزی این ماجرا برعکس شود. نفس این عمل یعنی بی‌قانونی و برخورد با مامور قانون از سوی هر جریانی باشد مذموم و محکوم است.

رییس کمیته انتخابات خانه احزاب تاکید کرد: باید در نظر داشت یک انقلابی واقعی به تاسی از شهدا و فرماندهان دوران دفاع مقدس همیشه و در هر حالتی به قانون احترام می‌گذارد مانند شهید عباس بابایی و شهید قاسم سلیمانی که تربیت شده مکتب عاشورا هستند.

وی با اشاره به سخنان مهمان برنامه تلویزیونی علیه رییس جمهوری خاطرنشان کرد: اظهارات این مهمان برنامه را رد می‌کنم و اصولا اعتقاد دارم تریبون‌های عمومی جای مچ‌گیری و توهین نیست، البته انتقاد سازنده و بجا توسط هر شخص یا گروهی باشد پسندیده و قابل قبول است به‌ شرطی که انتقاد به همراه راهکار اجرایی و پیشنهاد معقول باشد.

نیکفر با اشاره به اقدامات اخیر مجلس یازدهم، گفت:متاسفانه بعضی از کارهای مجلس تبدیل به شعارهای توخالی شده است که این واقعا زیبنده مجلس انقلابی نیست: از جمله دادن کارت‌های زرد بی‌اساس به وزرا یا شکایت از وزیر سابقی که مسوولیت ندارد.

این فعال اصولگرا یادآور شد: وزیر سابق راه و شهرسازی سه بار (در مجالس نهم و دهم) استیضاح شد و رای اعتماد گرفت و همان زمان مخالفان استیضاح عباس آخوندی برخی اصولگرایان بودند.

نیکفر گفت: با توجه به عمر چند ماهه دولت باید اولویت مجلس کنترل بودجه و بنای آن تعامل با دولت باشد تا مدیریت و اداره کشور بهتر پیش ‌رود.

وی با اشاره به عملکرد چند ماهه مجلس یازدهم، گفت: هنوز خیلی زود است که درباره عملکرد مجلس فعلی قضاوت کنیم، اما نسبت به مجلس دهم در بسیاری معیارها موفق‌تر عمل کرده است البته نواقصی هم وجود دارد که امیدواریم به مرور زمان برطرف شود.

پیروزی اصولگرایان با مشارکت حداقلی را قبول ندارم

نیکفر با بیان اینکه مشارکت حداکثری خواسته نظام است، گفت: به هیچ عنوان اعتقاد به پیروزی اصولگرایان در صورت مشارکت حداقلی در انتخابات را قبول ندارم و این یک اشتباه محاسباتی است.

عضو شورای مرکزی جوانان متحد اسلامی تاکید کرد: هر تفکری بتواند امید به فردای بهتر و اصلاح وضعیت معیشتی با برنامه واقعی و قابل سنجش‌ ارائه کند توان جذب رای قشر خاکستری را دارد و این موضوع ربطی به اصولگرا و اصلاح‌طلب ندارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها