کد خبر: 460413
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۴ ۱۱:۳۷:۵۰
| |

محمدتقی فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم:

نهی از منکری که برایش بودجه می‌گذاریم، فقط برخورد با دختران نیست

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه نهی از منکری که برایش بودجه می‌گذاریم و دنبالش هستیم این نیست که با دختری کنار خیابان برخورد شود، گفت: باید علما موضع بگیرند واکنش نشان دهند و اجازه ندهند این سخنان پخش شود.

نهی از منکری که برایش بودجه می‌گذاریم، فقط برخورد با دختران نیست
کد خبر: 460413
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۴ ۱۱:۳۷:۵۰

اعتمادآنلاین| عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: من بر این باور هستم که عواملی در صداوسیما نفوذ کرده که این عوامل خوب کار خود را انجام می دهند و دنبال این هستند که اسلام و روحانیت را خراب و بدنام کنند و هر گام، مثبتی در کشور برداشته می شود آن را خنثی کرده و بَد نشان می دهند.

«محمدتقی فاضل میبدی»، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم، درخصوص اهانت اخیر به رئیس‌جمهور در صداوسیما اظهار کرد: این صحبت‌ها که پخش می‌شود اگر بخواهیم پی مقصر بگردیم قبل از اینکه خود گوینده مقصر شناخته شود، تقصیر از ناحیه دو جای دیگر بوده که یکی خود صداوسیما است.

او گفت: متاسفانه اگر واقعا جلوی صداوسیما گرفته می شد و حساب و کتابی در کار بود از روزی که آقای صدیقی راجع به آیت‌الله مصباح سخنانی پخش کرد که هیچ کس برایش تره خورد نکرد باید با صداوسیما برخورد می شد. اگر حساب کتابی در کار بود قطعا جلوی این حرف‌ها گرفته می‌شد. اینکه یکی از جامعه دینی بیاید و رئیس جمهور مملکت را که مقام دوم هست پای منقل معرفی کند بسیار زشت، سبک و بد است.

فاضل میبدی با تاکید بر این مطلب که رئیس صداوسیما باید دادگاهی شده و جواب پس بدهد، خاطرنشان کرد: تقصیر دیگر از ناحیه علما، عالمان و حوزه‌های علمیه کشور است که یک روحانی بیاید اینگونه زشت و راحت در انظار عمومی تهمت بزند و هم روحانیت هم کشور و هم مسئولان را بدنام کند.

او با بیان اینکه نهی از منکری که برایش بودجه می گذاریم و دنبالش هستیم این نیست که با دختری کنار خیابان برخورد شود، اظهار کرد: باید علما موضع بگیرند واکنش نشان دهند و اجازه ندهند این سخنان پخش شود.


این مدرس حوزه ادامه داد: من بر این باور هستم که عواملی در صداوسیما نفوذ کرده که این عوامل خوب کار خود را انجام می دهند و دنبال این هستند که اسلام و روحانیت را خراب و بدنام کنند و هر گام، مثبتی در کشور برداشته می شود آن را خنثی کرده و بَد نشان می‌دهند.

فاضلی میبدی تصریح کرد: درست است که ما تئوری توطئه را قبول نداریم اما اینکه در کشور افراد نفوذی هستند که دنبال بدنام کردن دین و اسلام هستند، شکی در آن نیست. این بودجه‌های کلانی هم که در صداوسیما خرج می شود، معلوم نیست کجا می رود و خروجی آن همین است که می بینیم.

او با ذکر این مطلب که واکنش‌ها به بعد از این سخنان، نمی‌تواند تاثیری را که بر افکار عمومی گذاشته است را از بین ببرد، گفت: چند روز دیگر مورد دیگری پیش می آید، این رشته سر دراز دارد و مسئله تازه‌ای نیست. اگر این اتفاقات، دیگر تکرار نشود موثر است اما اگر تکرار شد، معلوم می‌شود مشکل از جای دیگر است. من بر این باورم که تکرار می‌شود چون عوامل نفوذی کارشان را خوب انجام می‌دهند.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها