کد خبر: 456595
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ ۰۷:۲۹:۲۴
| |

سهیلا جلودارزاده، نماینده مجلس دهم:

خود، خودمان را از بین برده‌ایم / حضرت امام میفرمودند اختلاف نکنید فشل می شوید / حرکتی که در طول زمان نفاق انداخته موجب خروج تحصیلکرده ها از کشور شده است

نماینده مجلس دهم گفت: برخی اگر بر اصولی پایبند هستند چرا آن اصول را خود زیر پا می‌گذارند و کار به جایی رسیده است که در دنیا فقط با یکی دو دولت و آنهم به بهایی سنگین رابطه داریم و قدرتهای بزرگ فقط می‌خواهند از ما سواستفاده کنند. ما خود خودمان را از بین برده‌ایم حضرت امام میفرمودند اختلاف نکنید فشل می‌شوید.

خود، خودمان را از بین برده‌ایم / حضرت امام میفرمودند اختلاف نکنید فشل می شوید / حرکتی که در طول زمان نفاق انداخته موجب خروج تحصیلکرده ها از کشور شده است
کد خبر: 456595
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ ۰۷:۲۹:۲۴

اعتمادآنلاین| سهیلا جلودارزاده، نماینده مجلس دهم، در خصوص اتهام زنی های اخیر برخی تندروها و رسانه ها نسبت به اصلاح طلبان گفت: این موضوع چیز جدیدی نیست از وقتی که دانشجویان پیرو خط امام سفارت آمریکا را اشغال کردند و کارکنان را گروگان گرفتند در همان زمان نیز عده ای این را کار آمریکایی می دانستند. مشخص است، اتفاقاتی که در طول دوران انقلاب اسلامی رخ داده و گروه های مختلف مطرح می کردند، چه نتایجی به بار آورده و چگونه با زمان گره خورده است.

او افرود: حرکتی که در طول زمان نفاق انداخته و موجب شده بعضا تلاشگران و تحصیلکرده ها از کشور بروند و این تفکر ایجاد شده که ایران جایی برای زندگی کردن نیست. این تفکر نتیجه آن نوع گفتمان ایجاد شده و تهمت هایی است که همه را جاسوس می داند و حتی بسیاری از اعضای خانواده های شهدای بزرگ را محکوم می کند.

این چهره اصلاح طلب تاکید کرد: کشور نهادهای رسمی و حکومتی دارد؛ نهادهای حکومتی باید براساس تحقیق حرفی را به زبان آورند و به آن استناد قانونی داشته باشند اما در مقابل و برعکس این رفتار در کشور ما صورت می گیرد و یک نفر می آید و شک و بدبینی را در ذهن همه می کارد.

او اضافه کرد: من عقیده دارم برخی اگر بر اصولی پایبند هستند چرا آن اصول را خود زیر پا می گذارند و کار به جایی رسیده است که در دنیا فقط با یکی دو دولت و آنهم به بهایی سنگین رابطه داریم و قدرتهای بزرگ فقط می خواهند از ما سو استفاده کنند. ما خود خودمان را از بین برده ایم حضرت امام میفرمودند اختلاف نکنید فشل می شوید.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها