کد خبر: 452642
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۷ ۰۹:۲۵:۵۳
| |

مدیرکل فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان:

وحدت حوزه و دانشگاه زمینه‌ساز تحقق تمدن نوین اسلامی است

مدیرکل فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان گفت: رسیدن به وحدت حوزه و دانشگاه یکی از راهکارهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است و این وحدت زمینه‌ساز تحقق تمدن نوین اسلامی خواهد شد.

وحدت حوزه و دانشگاه زمینه‌ساز تحقق تمدن نوین اسلامی است
کد خبر: 452642
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۷ ۰۹:۲۵:۵۳

اعتمادآنلاین| نشست تخصصی دستاوردهای حوزه و دانشگاه در نظام تعلیم و تربیت اسلامی به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان به مناسبت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه برگزار شد.

رضا نصیری مدیرکل فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان در ابتدای این نشست با اشاره به اهمیت ارتباط حوزه و دانشگاه گفت: با روی کار آمدن حکومت اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی ضرورت همراهی و همدلی حوزه و دانشگاه بر همه دلسوزان و دست‌اندرکاران انقلاب روشن شد و حضرت امام خمینی رحمت الله هم به درستی این مهم را درک کرده و روز شهادت شهیدمفتح را با عنوان روز پیوند حوزه و دانشگاه نامگذاری کردند.

وی افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی هستیم و تحقق وحدت حوزه و دانشگاه یکی از راهکارهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است و مسلماً عملی ساختن وحدت حوزه و دانشگاه زمینه‌ساز تحقق تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

نصیری در ادامه با اشاره به بخش‌های نشست تخصصی دستاوردهای حوزه و دانشگاه در نظام تعلیم و تربیت اسلامی، تصریح کرد: انشاءالله در این نشست از محضر دکتر خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان با موضوع "دستاوردهای دانشگاه ها در چله اول انقلاب یا گام اول انقلاب در نظام تعلیم و تربیت"؛ حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه استاد حوزه و دانشگاه با موضوع " تجلی وحدت حوزه و دانشگاه در تعلیم و تربیت اسلامی" و حجت الاسلام دادگر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان با موضوع "دلالت‌های تربیتی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و رسالت حوزه و دانشگاه"؛ استفاده خواهیم کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها