کد خبر: 452438
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۶ ۱۰:۰۶:۵۷
| |

تشریح کلیات لایحه بودجه سال 1400 در فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب اسلامی

سخنگوی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب کلیات لایحه بودجه سال 1400 را تشریح کرد.

تشریح کلیات لایحه بودجه سال 1400 در فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب اسلامی
کد خبر: 452438
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۶ ۱۰:۰۶:۵۷

اعتمادآنلاین| سخنگوی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب جزئیات جلسه این فراکسیون درباره کلیات لایحه بودجه سال 1400 را تشریح کرد.

مجتبی یوسفی سخنگوی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به جلسه امروز (چهارشنبه 26 آذرماه) این فراکسیون، اظهار داشت: در این جلسه فراکسیون پیرامون بررسی کلیات لایحه بودجه سال 1400 بحث و تبادل نظر شد، چرا که در حال حاضر 2 نظر درباره تایید و یا رد کلیات لایحه بودجه به دلیل اشکالات عمده ساختاری و تراز منفی که وجود دارد، در مجلس مطرح است.

وی با اشاره به میهمانان حاضر در نشست مجمع عمومی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب، افزود: در این جلسه علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و مهرداد بذرپاش، رئیس دیوان محاسبات نکاتی را پیرامون لایحه بودجه سال آینده مطرح و پس از آن حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گزارشی را درباره بودجه به اعضای فراکسیون ارائه کرد و در نهایت نیز قالیباف رئیس فراکسیون مباحثی را در این رابطه مطرح کرد.

سخنگوی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب در همین راستا ،ادامه داد: نظرات پیرامون لایحه بودجه 1400 متفاوت بود، برخی معتقد بودند که باید کلیات آن رد شود و برخی عنوان می کردند که موضوعات اصلاح شود.

یوسفی تصریح کرد: در نهایت با توجه به کسری بودجه و اشکالات جدی که در بحث درآمد دولت وجود دارد و اهمیت موضوع مقرر شد هفته آینده نیز جلسه مجمع عمومی فراکسیون برگزار و تصمیم‌گیری نهایی درباره کلیات لایحه بودجه اتخاذ و نظر فراکسیون اعلام شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها