کد خبر: 452312
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۵ ۱۵:۲۲:۲۰
| |

سیدکمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری:

اگر رئیس دولت آینده تجربه اجرایی نداشته باشد، بسیار مضر است

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اگر رئیس دولت بعدی تجربه اجرایی نداشته باشد بسیار مضر است. برای ریاست جمهوری یکسری مهارت‌ها لازم است که سن پایین نمی‌تواند این مهارت‌ها را داشته باشد، زیرا انسان باید از یک پختگی و دانش و تجربه متراکمی برخوردار باشد.

اگر رئیس دولت آینده تجربه اجرایی نداشته باشد، بسیار مضر است
کد خبر: 452312
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۵ ۱۵:۲۲:۲۰

اعتمادآنلاین| سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: رئیس دولت آینده باید تجربه اجرایی داشته باشد، زیرا نبود این تجربه مضر است.

سیدکمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به تاکید برخی جناح‌ها به ورود نامزد جوان در انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: مقام معظم رهبری زمانی که درباره جوانگرایی صحبت کردند؛ بعد از آن هم توضیحاتی را ارائه کردند.

او ادامه داد: برای مثال درباره شهید حاج قاسم سلیمانی مثال‌هایی را طرح کرده و گفتند که وی هنوز می توانست مسئولیت‌های عمده را برعهده بگیرد و در واقع یک تفسیری ارائه کردند مبنی بر اینکه از جوان‌ها استفاده شود.

سجادی افزود: باز هم من از فرمایش‌های ایشان الهام می گیرم و می گویم که منظور از جوان، فرد کم سن و سال نیست؛ گرچه که در برخی از وزارتخانه‌ها و حتی در مجلس هم از افراد جوان استفاده شده و می شود، اما از در بخش‌هایی که راهبردی است و نیاز به تجربه دارد مانند ریاست جمهوری؛ این جایگاهی است که شخص رئیس‌جمهور علاوه بر اینکه باید از یک دانش سیاسی، اجتماعی و دینی برخوردار باشد تجربه‌های اجرایی هم باید داشته باشد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اگر رئیس دولت تجربه اجرایی نداشته باشد بسیار مضر است، برای مثال خود شخص روحانی تجربه اجرایی نداشت و صرفا در جاهایی حضور داشت که نیاز به تجربه اجرایی نبود و در بخش سیاست‌گذاری بود و از همین رو شاهدیم که امروز در این بخش مشکلاتی داریم.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان تاکید کرد: برای ریاست جمهوری یک سری مهارت‌ها لازم است که سن پایین نمی تواند این مهارت‌ها را داشته باشد، زیرا انسان باید از یک پختگی و دانش و تجربه متراکمی برخوردار باشد تا بتواند شخص دوم کشوری نظیر جمهوری اسلامی ایران باشد.

سجادی گفت: جمهوری اسلامی ایران دغدغه و دشمنان بسیاری دارد و بابت عظمتی که انقلاب اسلامی دارد نمی طلبد که از نیروی خیلی جوان استفاده شود، بلکه باید نیرویی باشد که نه خیلی مسن باشد که توان کار نداشته و نه خیلی جوان که کم تجربه باشد، بلکه از یک نوع جامعیت در ابعاد مختلف بهره ببرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها