کد خبر: 451896
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۱۷:۱۴:۵۵
| |

ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

تقویت بنیه دفاعی و انتظامی در دستور کار کمیسیون امنیت ملی است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در جلسه این کمیسیون تاکید شد که با توجه به شرایط کشور، تقویت بنیه دفاعی و انتظامی در دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، قرار گیرد.

تقویت بنیه دفاعی و انتظامی در دستور کار کمیسیون امنیت ملی است
کد خبر: 451896
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۱۷:۱۴:۵۵

اعتمادآنلاین| سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در جلسه این کمیسیون تاکید شد که با توجه به شرایط کشور، تقویت بنیه دفاعی و انتظامی در دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، قرار گیرد.


ابوالفضل عمویی با اشاره به جزئیات جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور وزیر دفاع و امور پشتیبانی نیروهای مسلح و فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد.

وی بیان کرد: در این جلسه ضمن مرور آخرین فعالیت‌های وزرات دفاع و امور پشتیبانی نیروهای مسلح و نیروی انتظامی، به مباحث مرتبط با بودجه این دستگاه‌ها پرداخته شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نماینده سازمان برنامه و بودجه هم در این جلسه حضور یافت و دیدگاه‌های مرتبط با بودجه نهادهای مذکور مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه تاکید شد که با توجه به شرایط کشور، تقویت بنیه دفاعی و انتظامی در دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، قرار گیرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها