کد خبر: 451869
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۱۵:۰۸:۵۲
| |

زهرا شیخی، سخنگوی کمیسیون بهداشت:

رفع محدودیت‌های کرونایی باید مرحله‌ای انجام شود

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: اینکه ما دو هفته را تعطیل اعلام کنیم سپس پس یک بار دستور به بازگشایی اصناف مختلف دهیم درست نیست بلکه باید بازگشایی‌ها و رفع محدودیت‌های کرونایی برنامه‌ریزی شده و مرحله‌ای صورت گیرد.

رفع محدودیت‌های کرونایی باید مرحله‌ای انجام شود
کد خبر: 451869
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۱۵:۰۸:۵۲

اعتمادآنلاین| سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: باید بازگشایی‌ها و رفع محدودیت‌های کرونایی برنامه‌ریزی شده و مرحله‌ای صورت گیرد.

زهرا شیخی، سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه باید برای کنترل شیوع بیشتر ویروس کرونا در کشور برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم اظهار داشت: ما نگران این هستیم که شرایط، شرایط استیلی نشود بنابراین با برنامه‌ریزی‌های دقیق زیرساخت‌ها نیز فراهم شود.

وی با بیان اینکه تصمیم گیری‌ها در ستاد ملی کرونا از مصداق‌ها نیز توسط این ستاد تنظیم می شود، تصریح کرد: وقتی ستاد ملی مبارزه با کرونا سخن از قرنطین ایزد می‌زند باید منابع مالی برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه تعریف شده و مورد حمایت قرار بگیرند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: حمایت‌ها از اقشار مختلف مردم باید به‌گونه‌ای تبدیل شود که اگر اشخاصی چک بدهکاری یا قبض بانکی دارند نباید به دلیل محدودیت‌های اعمال‌شده متضرر شوند.

شیخی تاکید کرد: اینکه ما دو هفته را تعطیل اعلام کنیم سپس پس یک بار دستور به بازگشایی اصناف مختلف دهیم درست نیست بلکه باید بازگشایی‌ها و رفع محدودیت‌های کرونایی برنامه‌ریزی شده و مرحله‌ای صورت گیرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها