کد خبر: 450832
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۹ ۰۰:۰۹:۰۰
| |

واقعیت نابودی جمعیت زمین با واکسن کرونا چیست؟

بیل گیتس در سال 2017 و 2012 توضیح می دهد که زنان در کشورهای فقیر از ترس مرگ کودکان به خاطر مسائل مختلف بهداشتی و بیماری، تمایل به فرزندآوری بیشتر دارند تا در صورت مرگ برخی از فرزندان، باز هم به اندازه کافی بچه داشته باشند.

واقعیت نابودی جمعیت زمین با واکسن کرونا چیست؟
کد خبر: 450832
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۹ ۰۰:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| مسعود شایگان، فعال اینترنتی در یادداشتی نوشت:

زهرا شیخی، سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و رییس کمیته طب سنتی ایرانی کمیسیون بهداشت مجلس با چند توییت این طور نتیجه گیری کرده که با واکسن کرونا مثلا قرار است جمعیت جهان را نابود کنند. مستندش هم یک سخنرانی از بیل گیتس در سال 2010 است که گفته بود اگر جمعیت 6.8 میلیاردی جهان به رشد خود به همین سرعت ادامه دهد به زودی به 9 میلیارد می رسد. و در ادامه گفته که توسط واکسن و سیستم بهداشت و درمان مناسب می شود این رقم را تا 10 تا 15 درصد کاهش داد.

اما واقعا ماجرا چیست؟

بیل گیتس در سال 2017 و 2012 توضیح می دهد که زنان در کشورهای فقیر از ترس مرگ کودکان به خاطر مسائل مختلف بهداشتی و بیماری، تمایل به فرزندآوری بیشتر دارند تا در صورت مرگ برخی از فرزندان، باز هم به اندازه کافی بچه داشته باشند. همین مساله باعث می شود که با این روند تا سال 2100 یک میلیارد نفر مردم منطقه آفریقای سیاه به 4 میلیارد نفر برسد!

از طرفی اگر شرایط بهداشتی به گونه ای باشد که فرزندان این زنان کمتر بمیرند، خودشان بتوانند از بارداری ناخواسته جلوگیری کنند،‌ تحصیلات و شغل داشته باشند، این میل به فرزندآوری کمتر می شود. در واقع بهداشت بیشتر منجر به بهبود شرایط زندگی و به تبع آن کاهش فرزندآوری می شود.

خلاصه این‌که این «با کشتن انسان ها توسط واکسن» زمین تا آسمان فرق دارد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها