کد خبر: 450256
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۱۲:۰۳:۴۲
| |

علی سوادکوهی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

آیتم‌های لازم برای افزایش مشارکت وجود ندارد

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه این فضا، انتخابات سردتر از انتخابات مجلس قبلی را نوید می‌دهد، گفت: آیتم‌های مختلفی در افزایش مشارکت دخیل است، باز شدن فضای سیاسی، وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و طبقه‌بندی افراد می‌تواند ازجمله این آیتم‌ها باشد.

آیتم‌های لازم برای افزایش مشارکت وجود ندارد
کد خبر: 450256
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۱۲:۰۳:۴۲

اعتمادآنلاین| فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در سال‌های اخیر احزاب مستقل‌تر و منتقدتر حذف و یا محدود شدند و فعالیت زیادی از آنها نمی‌بینیم.

«علی سوادکوهی»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، با بیان اینکه فضای انتخاباتی به نسبت و در مقایسه با ادوار گذشته که تجربه کردیم بسیار بد و یک‌طرفه و با یک جناح خاص است، اظهار کرد: فضای حال حاضر، قابل مقایسه با گذشته نیست، حدود 6 ماه تا انتخابات مانده و هیچ تحرک خاصی نه در جناح‌های سیاسی و نه در افراد در انتخابات حتی شورای شهر هم که محلی است و شرایط آن متفاوت‌تر از ریاست جمهوری است، مشاهده نمی کنیم.

او با اشاره به این مطلب که این فضا، انتخابات سردتر از انتخابات مجلس قبلی را نوید می دهد، گفت: آیتم‌های مختلفی در افزایش مشارکت دخیل است، باز شدن فضای سیاسی، وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و طبقه‌بندی افراد می تواند از جمله این آیتم‌ها باشد.

سوادکوهی، ادامه داد: در سال‌های اخیر احزاب مستقل‌تر و منتقدتر حذف و یا محدود شدند، فعالیت زیادی از آنها نمی‌بینیم و شرایط اقتصادی جامعه هم مردم را بسیار ناامید کرده و فضای سیاسی هم که نوید خاصی نمی دهد بنابراین آیتم‌های لازم که بخواهد تغییری ایجاد کند، دیده نمی شود.

منبع: ‌برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها