کد خبر: 450117
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۹:۵۲:۰۰
| |

بیانیه خانواده شهید سلیمانی: ردیف بودجه بنیاد حاج قاسم را حذف کنید+ عکس

در پی انتشار مفاد بودجه 1400 و درج نام بنیاد شهید سلیمانی در ردیف بودجه‌های پیشنهادی دولت، دختر شهید در بیانیه‌ای از دولت خواست بودجه درنظر گرفته شده به این مجموعه را برای حل مشکلات مردم اختصاص دهد

بیانیه خانواده شهید سلیمانی: ردیف بودجه بنیاد حاج قاسم را حذف کنید+ عکس
کد خبر: 450117
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۹:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| در پی انتشار مفاد بودجه 1400 و درج نام بنیاد شهید سلیمانی در ردیف بودجه‌های پیشنهادی دولت، دختر شهید در بیانیه‌ای از دولت خواست بودجه درنظر گرفته شده به این مجموعه را برای حل مشکلات مردم اختصاص دهد. در متن این بیانیه‌ آمده است:


طی چند روز گذشته اخباری منتشر شد که در لایحه بودجه 1400 مبلغی برای بنیاد مکتب حاج قاسم سلیمانی درنظر گرفته شده است. آنچه مسلم است تقاضایی از جانب خانواده شهید و بنیاد مکتب حاج قاسم برای اختصاص ردیف بودجه صورت نگرفته بوده است.

بب


البته این نکته از طریق مدیر عامل بنیاد به دستگاه های مسوول منتقل شده است؛ اما اینجانب به نمایندگی از سوی خانواده شهید سلیمانی ضمن تشکر از دغدغه مسوولان محترم اجرایی و دست اندرکاران تنظیم بودجه، به اطلاع میرسانم اقدام شایسته در این زمینه، حذف عنوان بنیاد از ردیف بودجه 1400 و اختصاص این بودجه ها به حل مشکلات مردم و ترویج مکتب حاج قاسم است که سلوک آن شهید عزیز نیز همین مرام بوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها