کد خبر: 448221
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۷ ۱۰:۱۳:۰۲
| |

جلال جلالی‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

دولت به اقشار آسیب دیده از قرنطینه کمک کند

یک فعال سیاسی با اشاره به ضرورت همکاری مردم با دولت در اجرای قرنطینه گفت: دولت به اقشاری که از قرنطینه آسیب می بینند کمک کند.

دولت به اقشار آسیب دیده از قرنطینه کمک کند
کد خبر: 448221
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۷ ۱۰:۱۳:۰۲

اعتمادآنلاین| جلال جلالی‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان این که رفت و آمدها روابط اجتماعی و دور هم نشینی ها در انتقال ویروس کرونا تاثیر زیادی دارد اظهار کرد: از این رو اعمال قرنطینه و محدودیت ها موجب می شود که ویروس کم کم منتقل شده و تعداد مبتلایان کمتر شود و از این جهت قرنطینه کار درستی است.

وی ادامه داد: جدا از مساله دولت و حاکمیت مردم باید مسائل بهداشتی را بیشتر رعایت کرده و در اجرای قرنطینه همکاری کنند ، اعمال قرنطینه می تواند نتایج خوبی داشته باشد.

این فعال سیاسی با اشاره به ضرورت توجه به زندگی افرادی که با اعمال قرنطینه دچار مشکل معیشتی می شوند تصریح کرد: دولت باید به اقشار آسیب پذیر کمک کند. فروشندگان دوره گرد و دست فر وشان برای تامین هزینه های زندگی هر روز مجبورند کار کنند.

وی اضافه کرد: اگر آنها احساس کنند که زندگیشان توسط دولت تامین می شود، از قرنطینه استقبال می کنند و خطر نکرده و از منزل خارج نمی شوند. مغازه داران هم چک و قرض داشته یا مالیات می دهند، بنابراین تعطیلی به آنها هم ضرر می زند و دولت باید به فکر آنها هم باشد.

جلالی زاده در پایان گفت: مردم به خاطر سلامتی خود با دولت برای اجرای قرنطینه همکاری کنند و دولت هم به عنوان مسئول حفظ امنیت و جان مردم و اقشار آسیب پذیر کمک کرده تا دچار مشکل مالی و معیشتی نشوند. دولت به اقشاری که از اعمال قرنطینه آسیب می بینند، کمک کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها