کد خبر: 446541
|
۱۳۹۹/۰۸/۳۰ ۱۱:۰۸:۲۳
| |

بررسی بودجه نهادهای عمومی، شرکت‌های دولتی و شهرداری‌ها در دیوان محاسبات

بودجه شرکت‌های دولتی و دستگاه‌های اجرایی در لایحه بودجه سال 1400 با حضور بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات کشور و نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در دیوان محاسبات کشور برگزار شد.

بررسی بودجه نهادهای عمومی، شرکت‌های دولتی و شهرداری‌ها در دیوان محاسبات
کد خبر: 446541
|
۱۳۹۹/۰۸/۳۰ ۱۱:۰۸:۲۳

اعتمادآنلاین| جلسه بررسی بودجه شرکت های دولتی و دستگاه های اجرایی در لایحه بودجه سال 1400 و تبادل نظر در خصوص اصلاح ساختار بودجه با حضور بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات کشور و نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در دیوان محاسبات کشور برگزار شد.

در این جلسه، بذرپاش با مهم خواندن پاسخگویی مسئولین در برابر بودجه دریافتی، گفت: بسیاری از نهادها وقتی بودجه می خواهند در صف دولت و مجلس هستند اما وقتی حسابرسی و تعریف نقش آنها در توسعه کشور می شود نهاد غیردولتی می شوند و خود را خیلی پاسخگو نمی بینند.

در ادامه، بودجه نهادهای عمومی، شرکت های دولتی و شهرداری ها و همچنین بدهی دولت به شرکت ها و صندوق ها بررسی و بر تسریع در نهایی شدن گزارش تفریغ بودجه تاکید شد.

در نهایت مصوب شد که کمیسیون تخصصی متشکل از معاونین فنی و مشاور رئیس کل دیوان محاسبات کشور و برخی از معاونین و روسای امور سازمان برنامه و بودجه بمنظور ارائه نقطه نظرات فنی در خصوص اصلاح ساختار بودجه تشکیل شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها