کد خبر: 444803
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۲ ۱۵:۲۴:۵۳
| |

یک نماینده مجلس:

انتظار نداریم بعضی از افراد در مسئولیت های اجرایی دچار لغزش مالی شوند

حسین نوش آبادی، نماینده مردم شهرستانهای ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس گفت: ما انتظار نداریم که در دیار 15 خرداد ، شاهد برخی حوادث تلخ باشیم و بعضی از افراد در مسئولیت های اجرایی دچار لغزش مالی شوند.

انتظار نداریم بعضی از افراد در مسئولیت های اجرایی دچار لغزش مالی شوند
کد خبر: 444803
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۲ ۱۵:۲۴:۵۳

اعتمادآنلاین| حسین نوش آبادی پنجشنبه 22 آبان ماه در جلسه شورای اسلامی شهرستان ورامین طی سخنانی با اشاره به فلسفه تشکیل شورا های اسلامی در سطح کشور ، استان ، شهرستان و بخش ، حضور آنها را برای پیشبرد برنامه های عمرانی، فرهنگی ، اجتماعی و رفاهی ضروری دانست.

نوش آبادی تاکید کرد: باید با فساد اداری و مالی مقابله شود و شوراهای اسلامی هم ضمن مراقبت از خودشان، نقش نظارتی‌شان را گسترش دهند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که نباید تعدادی معدود چهره مشعشع این منطقه را مخدوش و لکه دار کنند، تصریح کرد: باید با فساد هر فردی در هر جایگاهی، مقابله کرد ؛ مردم انتظار دارند به آنها خدمات مطلوب ارائه شود و شورای شهرستان نسبت به مطالبات مردم، جدی تر برخورد کند و از حقوق مردم دفاع کند.

نوش آبادی در ادامه به جلساتی که با وزیر راه و شهرسازی داشت اشاره کرد و گفت: مشکلات برخی از زیرگذرها و راه‌های روستایی به ویژه راه روستایی ریحان آباد بزودی رفع می‌شود.

نماینده مردم دشت ورامین در مجلس با تاکید بر لزوم پیگیری مشکلات مردم یادآورشد: در این زمینه بطور جد پیگیر هستیم و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها