کد خبر: 444329
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۱۳:۲۵:۰۰
| |

جوابیه شرکت کروز به یک گزارش

گزارشی در روزنامه «شرق» درباره شرکت کروز نقل شده و این شرکت با تکذیب آن مطلب، جوابیه‌ای برای روزنامه شرق ارسال کرده است که در شماره امروز 20 آبان آن رسانه منتشر شد. سایت اعتمادآنلاین که گزارش ابتدایی روزنامه شرق را بازنشر داده بود، خود را با اتکای به اصول و اخلاق رسانه موظف به انتشار این جوابیه می‌داند.

جوابیه شرکت کروز به یک گزارش
کد خبر: 444329
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۱۳:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| روز گذشته روزنامه شرق گزارشی با عنوان «جبهه پایداری غیر از سیاسی‌کاری پرونده‌سازی، چه کاری در مجلس یازدهم انجام می‌دهد؟» منتشر کرد که سایت اعتمادآنلاین هم این مطلب را با عنوان « عملکرد جبهه پایداری در مجلس یازدهم؛ از پرونده‌سازی تا سیاسی‌کاری » بازنشر کرده است.

با توجه به اینکه در بخشی از این گزارش مطلبی درباره شرکت کروز نقل شده و این شرکت با تکذیب آن مطلب، جوابیه‌ای برای روزنامه شرق ارسال کرده است و در شماره امروز 20 آبان آن رسانه منتشر شد؛ سایت اعتمادآنلاین هم خود را با اتکای به اصول و اخلاق رسانه موظف به انتشار این جوابیه می‌داند.

متن این جوابیه شرکت کروز به روزنامه شرق به شرح زیر است:

در پی چاپ گزارشی در روزنامه با عنوان «از پرونده‌سازی تا سیاسی‌کاری»، شرکت صنایع تولیدی کروز جوابیه‌ای به «شرق» ارسال کرد که متن کامل آن منتشر می‌شود: «جناب آقای مهدی رحمانیان، مدیر‌مسئول محترم روزنامه شرق، بدین‌وسیله به استحضار می‌رساند جناب آقای امیر‌عباس حسینی، مدیرعامل سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، هیچ‌گونه سهمی در شرکت کروز نداشته و مطلب منتشر‌شده در آن رسانه محترم با عنوان «جبهه پایداری غیر از سیاسی‌کاری پرونده‌سازی، چه کاری در مجلس یازدهم انجام می‌دهد؟» مورخ 19 آبان‌ماه 99، نادرست و فاقد اعتبار است. خواشمند است با توجه به انتشار مطالب مذکور، همان‌گونه که شأن رسانه جهت اطلاع‌رسانی صحیح حکم می‌کند، حسب ماده 23 قانون مطبوعات در همان صفحه نسبت به بررسی و انتشار جوابیه این شرکت اقدام نمایید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها