کد خبر: 438558
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ ۱۴:۵۴:۰۲
| |

سرلشکر صفوی به مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تبریک گفت

سرلشکر پاسدار دکتر صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی طی پیامی ابقاء و انتصاب دکتر جعفری را تبریک گفت.

سرلشکر صفوی به مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تبریک گفت
کد خبر: 438558
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ ۱۴:۵۴:۰۲

اعتمادآنلاین| سرلشکر پاسدار دکتر صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی طی پیامی ابقاء و انتصاب دکتر جعفری را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم


جناب آقای دکتر علی اصغر جعفری


مدیر عامل محترم موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس


سلام علیکم ؛

ابقاء و انتصاب شایسته جنابعالی در سمت " معاون رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس " که نشان از تعهد ، کارآیی و افتخار آفرینی آن برادر عزیز در عرصه های متعدد مدیریتی بویژه مدیریت مجموعه ارزشمند موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می باشد را صمیمانه تبریک عرض می نمایم .


یقینا تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و جلوه های مختلف ایثار و شهادت و حقایق ناب آن دوران نیازمند باز آفرینی و بازنمایی جلوه های آن ، خصوصا ارائه به نسل جوان و آیندگان ایران اسلامی دارد ، از سوی دیگر معرفی جبهه مقاومت و مظلومیت رزمندگان آن در برهه حساس کنونی انقلاب و منطقه نیازمند اهتمام ویژه ای است که یکی از ابزارهای دستیابی به این دو مهم موزه های انقلاب اسلامی می باشد .


امید واثق دارم با بهره گیری از توان موجود و تداوم حرکت انقلابی می توانید با بهره گیری از هنر و ادبیات مقاومت و از سوی دیگر راویان راستین دفاع مقدس و ارائه آن در قالب آثار موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ،گام های مهمی در انتقال حقایق و معارف دفاع مقدس بر دارید.

با ابراز خرسندی از این انتصاب و ابقاء،موفقیت روز افزون آن برادر عزیز در تحقق مأموریتهای محوله، تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر «عجل اللّه تعالی فرجه الشریف» و تبعیت از منویات مقام معظـم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای « مدظله العالی » را از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.


دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس


سرلشکر پاسدار سیّد یحیی صفوی

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها