کد خبر: 437059
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۴ ۱۰:۵۰:۳۳
| |

محمدحسن آصفری، نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس:

لایحه جامع انتخابات به کمیسیون شوراها نیامده است

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس تاکید می‌کند که اگر لایحه جامع انتخابات به مجلس برسد در اولویت بررسی قرار می‌گیرد.

لایحه جامع انتخابات به کمیسیون شوراها نیامده است
کد خبر: 437059
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۴ ۱۰:۵۰:۳۳

اعتمادآنلاین| محمدحسن آصفری، نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس با اشاره به انتقاد دولت مبنی بر اینکه چرا به جای بررسی لایحه جامع انتخابات طرح‌های پراکنده انتخاباتی در مجلس بررسی می شود، گفت: لایحه جامع انتخاباتی که دولت از آن می گوید به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ارائه نشده است، اگر دولت لایحه ای در زمینه انتخابات دارد آن را ارسال کند کمیسیون حتما آن را با اولویت بررسی می کند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با اشاره به اینکه لایحه ای به مجلس ارائه نشده است، اظهار داشت: البته این نکته حائز اهمیت است که در حال حاضر طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهور و شوراها با حضور مدیر کل انتخابات کل کشور و معاون وزیر کشور بررسی و تصویب می شود که آن ها نیز نکته ای درباره لایحه جامع انتخابات به کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها مبنی بر مخالفت با طرح مجلس بیان نکرده اند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس بیان کرد: با این حال اگر دولت لایحه ای دارد ارائه دهد مطمئنا در اولویت کاری مجلس قرار می گیرد، در ضمن باید گفت مجلس دهم لایحه ای با عنوان لایحه جامع انتخابات تحویل کمیسیون نداده است.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها