کد خبر: 436509
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۱ ۱۴:۱۲:۱۷
| |

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

محرومان را دریابیم

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: هر کاری که از دستمان برمی‌آید باید در راه خدا انجام دهیم و محرومان را دریابیم وگرنه کیفر بی‌تفاوتی در برابر آنها را خواهیم دید.

محرومان را دریابیم
کد خبر: 436509
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۱ ۱۴:۱۲:۱۷

اعتمادآنلاین| رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران خواستار کمک به محرومان در «پویش سفر عشق» شد و گفت: باید نیازمندان را دریابیم وگرنه کیفر بی‌تفاوتی در برابر آنان را خواهیم دید.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» با بیان اینکه پویش‌هایی مثل پویش سفر عشق یکی از بهترین راه‌های کمک به محرومان است افزود: هر کاری که از دستمان برمی‌آید باید در راه خدا انجام دهیم و محرومان را دریابیم وگرنه کیفر بی‌تفاوتی در برابر آنها را خواهیم دید.

وی اظهار داشت: به مانند پویش‌های قبلی باید از مردم استمداد گرفت تا به محرومان و نیازمندان جامعه و استان‌ها کمک کرد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بیان کرد: اگر نیازمندی‌های آنان را ذخیره کرده و دارید که چه بهتر وگرنه باید برای کمک به آنان از مردم کمک گرفت که در صورت استمداد، مردم خوب و مهربان کشورمان در این زمینه از هیچ کوشش دریغ نمی‌کنند.

محمدحسنی با بیان اینکه درحال حاضر محرومان در اولویت‌های زندگی خود از قبیل مواد غذایی، لباس، لوازم و وسایل بهداشتی مربوط به ویروس کرونا و نوشت افزار، خوراکی تا پوشاکی گرفتار و نیازمند یاری ما هستند، خاطرنشان کرد: همه ما باید با افتخار دست به جیب شده و کریمانه و عزتمندانه در رفع نیازمندی‌های آنان مشارکت کنیم و بدانیم که خداوند چند برابر جبران خواهد کرد.

پویش سفر عشق با مشارکت قرارگاه فرهنگی و جهادی حضرت مهدی (علیه السلام) و خیرین در جهت کمک به محرومان استان‌های ایلام، کرمان، سیستان و بلوچستان، همدان و لرستان در اربعین حسینی با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در راستای کمک مومنانه برگزار می‌شود. این طرح با هدف تامین بسته‌های مواد غذایی در روز اربعین حسینی با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در مناطق محروم برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها