کد خبر: 436393
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۱ ۰۷:۵۰:۳۴
| |

میرتاج‌الدینی، نماینده مجلس:

دولت هرچه سریع‌تر نسبت به رفع مشکل توزیع آرد به نانوایی‌ها اقدام کند

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: دولت باید نسبت به رفع مشکل مدیریت توزیع آرد در کشور اقدام کند تا مردم و نانوایان فشار و سختی را متحمل نشوند. 

دولت هرچه سریع‌تر نسبت به رفع مشکل توزیع آرد به نانوایی‌ها اقدام کند
کد خبر: 436393
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۱ ۰۷:۵۰:۳۴

اعتمادآنلاین| نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ما مشکلی در ذخیره‌سازی گندم و آرد نداریم و مشکل در مدیریت توزیع آرد است و به دولت تذکر می‌دهیم این مشکل را هرچه سریع‌تر رفع کند.

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل پیش‌آمده توزیع آرد در نانوایی‌ها گفت: ‌به دولت تذکر می‌دهیم تا هرچه سریع‌‌تر نسبت به رفع مشکل توزیع آرد در نانوایی‌ها اقدام کند.

وی افزود: ما مشکلی در ذخیره‌سازی گندم و آرد نداریم و مشکل تنها در مدیریت توزیع آرد است.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: دولت باید نسبت به رفع مشکل مدیریت توزیع آرد در کشور اقدام کند تا مردم و نانوایان فشار و سختی را متحمل نشوند.

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: دولت بارها اعلام کرده که سیلوهای گندم پر است و ما هم این مسئله را تأئید می‌کنیم اما باید در بحث توزیع نیز موضوع به طور دقیق مدیریت شود.

وی در پایان گفت: امیدواریم با رفع مشکل توزیع آرد در کشور شرایط خاص پیش‌آمده تداوم نیابد و آرد همانند قبل با سهولت و سرعت در اختیار نانوایان قرار گیرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها