سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه:

جبهه باطل 41 سال است که برای شکست ایران متحد شده است

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه دشمن 41 سال و هفت ماه است که به ایران اسلامی هجمه وارد کرده و برای شکست ایران اسلامی اتحاد بی‌سابقه‌ای شکل داده، گفت: این همگرایی جبهه باطل درنهایت و به اذن خداوند با شکست روبه‌رو می‌شود و جبهه حق به پیروزی خواهد رسید.

جبهه باطل 41 سال است که برای شکست ایران متحد شده است
کد خبر: 433793
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۹ ۱۲:۲۶:۳۷

اعتمادآنلاین| سردار فدوی گفت: جبهه باطل برای شکست ایران اسلامی اتحاد بی‌سابقه‌ای شکل داده است که به اذن خداوند با شکست روبه‌رو می‌شود.


سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در آئین بیست‌وسومین جلسه یادگاران لشکر 10 سید‌الشهدا(ع) استان البرز، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: شهدا جایگاه ویژه و رفیعی را در پیش خداوند دارند و برگزاری این چنین برنامه‌ها نه فقط برای برافراشتن یاد و نام شهدا بلکه برای ما لازم است؛ چه آنکه یکی از عالی‌ترین رتبه‌ها در نزد خداوند شهادت در راه حق است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه «تن‌ها دو حزب در جهان وجود دارد، که یکی حزب خدایی و دیگری حزب شیطانی است» بیان کرد: جبهه حق و باطل در حال حاضر در دنیا مشخص است و تاکنون به این اندازه جبهه باطل برای مقابله با جبهه حق اتحاد نداشته است.

سردار فدوی با اشاره به اینکه «دشمن 41 سال و هفت ماه است که به ایران اسلامی هجمه وارد کرده» تصریح کرد: دشمنان در طول این مدت حتی یک پیروزی در برابر ایران اسلامی نداشته‌اند.

وی با بیان اینکه جبهه باطل برای شکست ایران اسلامی اتحاد بی‌سابقه‌ای شکل داده، گفت: این همگرایی جبهه باطل در نهایت و به اذن خداوند با شکست روبه‌رو می‌شود و جبهه حق به پیروزی خواهد رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها