کد خبر: 433374
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۷ ۰۹:۴۱:۲۲
| |

برگزاری نشست مسئولان بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانشجویی کشور از برگزاری نشست عهد با هدف تبیین و ترسیم شیوه‌های نوین نقش آفرینی بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها خبر داد.

برگزاری نشست مسئولان بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها
کد خبر: 433374
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۷ ۰۹:۴۱:۲۲

اعتمادآنلاین| محمد حسین کفعمی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به برگزاری دومین نشست فصلی عهد با حضور مسئولان نواحی بسیج دانشجویی کشور در مشهد گفت: نشست عهد با هدف هم افزایی و نقش آفرینی بسیج دانشجویی در دانشگاه ها برگزار می شود.

وی ادامه داد: نشست فصلی مسئولان نواحی بسیج دانشجویی کشور با عنوان «عهد» و با شعار « ما ملت امام حسینیم» به میزبانی مرکز آموزش تخصصی تربیتی- فرهنگی امام رضا علیه السلام سازمان بسیج دانشجویی در مشهد با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عین الکمال مسئول نمایندگی ولی فقیه در این سازمان در حال برگزاری است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانشجویی کشور درباره برگزاری نشست عهد اظهار داشت: این‌نشست دومین نشست فصلی عهد در سال 99 است که با حضور مسئولین نواحی بسیج دانشجویی سراسر کشور و معاونت های بسیج دانشجویی و با هدف نفش آفرینی های عمومی و تخصصی بسیج دانشجویی در 6 ماه گذشته و شیوه های نقش آفرینی در 6 ماهه دوم سال با توجه به شرایط حاکم بر دانشگاه ها برگزار می‌شود

کفعمی خاطر نشان کرد: در این نشست که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود علاوه بر برگزاری کارگاه های تخصصی، مهمانان ویژه ای هم حضور دارند که درباره بسترهای تعامل و نقش آفرینی و هم افزایی در جبهه انقلاب اسلامی و بهبود عملکرد فعالیت هایی که صورت می گیرد، به سخنرانی می پردازند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانشجویی کشور در پایان گفت: حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و سید احمد عبودتیان مسئول بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا سخنرانان ویژه دومین نشست فصلی عهد در سال جاری هستند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها