کد خبر: 428987
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۶ ۱۴:۰۶:۲۱
| |

نماینده بجنورد در مجلس:

شفایت نباید به آرای نمایندگان جهت دهد

نماینده بجنورد در مجلس معتقد است باید شفافیت در تمامی شئونات رعایت شود و این شفافیت البته باعث جهت‌دهی به رای نمایندگان نشود.

شفایت نباید به آرای نمایندگان جهت دهد
کد خبر: 428987
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۶ ۱۴:۰۶:۲۱

اعتمادآنلاین| محمد وحیدی نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح وکلای ملت درباره شفافیت‌ آرای نمایندگان، گفت: این طرح در کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس در حال بررسی شدن است و به زودی برای بررسی بیشتر به صحن علنی پارلمان ارجاع خواهد شد.


وی با بیان اینکه شفافیت باید در تمامی شئونات و از سوی همه دستگاه‌ها و مسئولان اجرایی شود، افزود: البته نباید شفافیت به ویژه در آرای نمایندگان باعث جهت دهی به رای آنها شود، اینکه نماینده چه نظری دارد بیان شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید براینکه اینکه عده‌ای بخواهند به عنوان شفافیت آرا بر نماینده تاثیر گذاری داشته باشند درست نیست، اضافه کرد: نمایندگان نیز باید با کار کارشناسی به یک طرح یا لایحه رای بدهند چون در قبال رای خود باید مسئولیت‌پذیر باشند.

نماینده بجنورد در مجلس با بیان اینکه بحث شفافیت ابعاد مختلفی دارد که یکی از ابعاد آن شفافیت آرای نمایندگان است، باید این شفافیت را به حوزه‌های دیگر نیز تسری داد، عنوان کرد: مردم باید بدانند به فردی که به عنوان وکیل خود رای داده‌اند در مجلس به طرح‌ها و لوایح چه رای داده است و با نظرات وی آشنا شوند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها