کد خبر: 428602
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۴ ۱۳:۱۶:۳۹
| |

ماموریت معاون وزیر کشور به استانداران و فرمانداران

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور، حفظ اشتغال واحدهای تولیدی را ضروری دانست و گفت: استانداران و فرمانداران مکلف به مراقبت از اشتغال واحدهای تولیدی هستند.

ماموریت معاون وزیر کشور به استانداران و فرمانداران
کد خبر: 428602
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۴ ۱۳:۱۶:۳۹

اعتمادآنلاین| بابک دین‌پرست معاون وزیر کشور روز سه‌شنبه در حاشیه دیدار از چند طرح‌ صنعتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: وزیر کشور اولویت‌های 30 گانه‌ای را به استانداران و تکالیف هفت‌گانه‌ای را به 449 فرماندار در استان‌های ایران ابلاغ کرده است.


وی افزود: مراقبت از اشتغال واحدهای تولیدی به خصوص در شرایط شیوع ویروس کرونا و اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران از جمله این تکالیف‌ است.


معاون وزیر کشور افزود: تکمیل ظرفیت اسمی واحدهای تولیدی، تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام دارای بیش از ‌بر 60 درصد پیشرفت فیزیکی و احیا و بازگشت واحدهای تولیدی تملک شده از سوی بانک‌ها، از دیگر موارد اولویت‌دار وزیر کشور در این تکالیف به شمار می‌رود.


دین‌پرست تصریح کرد:مراقبت از واحدهای تولیدی مشکل‌دار و بحرانی و همچنین واگذاری طرح‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی با همکاری مسوولان ملی و استانی جزو همین اولویت‌ها است.


وی یادآور شد: طرح‌های مهم اقتصادی دارای مشکل در شهرستان‌های 10 گانه چهارمحال و بختیاری مورد بررسی قرار می‌گیرد و راهکارهای رفع این مشکلات در ستاد اقتصاد مقاومتی استان آن ارائه می‌شود.


همزمان با هفته دولت سال‌جاری 262 طرح با 2 هزار و 50 میلیارد ریال اعتبار و 448 نفر اشتغال‌زایی مستقیم در چهارمحال و بختیاری افتتاح و بهره‌برداری و همچنین 86 طرح عمرانی با سه هزار و 555 میلیارد و 600 میلیون ریال کلنگ‌زنی می‌شود.


دوم تا هشتم شهریور به مناسبت سالروز شهادت محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور به مدت دو روز در چهارمحال و بختیاری حضور دارد.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها