کد خبر: 424362
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۵ ۱۴:۰۵:۰۰
| |

آملی لاریجانی حادثه بیروت را به مردم و حزب‌الله لبنان تسلیت گفت

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی جان باختن جمعی از مردم لبنان در اثر حادثه وقوع انفجار در بندر بیروت را به مردم، دولت و حزب‌الله لبنان تسلیت گفت.

آملی لاریجانی حادثه بیروت را به مردم و حزب‌الله لبنان تسلیت گفت
کد خبر: 424362
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۵ ۱۴:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| آیت‌الله آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی جان‌باختن جمعی از مردم لبنان در اثر حادثه وقوع انفجار در بندر بیروت را به مردم، دولت و حزب‌الله لبنان تسلیت گفت.

متن پیام آملی لاریجانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم


وقوع حادثه مهیب ودلخراش انفجار در بندر بیروت که منجربه کشته و مجروح شدن جمع زیادی از شهروندان لبنانی شد، موجب تاثر فراوان اینجانب گردید.


مردم صبور و مقاوم لبنان که همواره در خط مقدم مقاومت و ایستادگی در برابر انواع هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان بوده‌اند؛ در طول تاریخ پراستقامت خود به مدد الهی و دستان توانمند فرزندان و جوانان مبارز و غیورشان تمام ناملایمات و توطئه‌ها را از سر گذرانده و همچنان ایستاده‌اند، بدون شک آلام این حادثه دلخراش نیز با حمیت، مقاومت و صبر مردم، دولت وبویژه فرزندان مبارز جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان و اتکال به قدرت لایزال الهی تسکین خواهد یافت و مردم داغدار لبنان بار دیگر مقاوم‌تر و باصلابت‌تر از قبل به حرکت و مبارزه در مسیر مقاومت ادامه خواهند داد.


اینجانب این مصیبت را به دولت، مردم و به ویژه فرزندان و جوانان مبارز حزب‌الله لبنان و سید بزرگوار جناب آقای سید حسن نصرالله تسلیت می‌گویم و با ابراز همدردی با خانواده جان‌باختگان، شفا و بهبودی مصدومان ومجروحان این حادثه را از خداوند متعال مسئلت دارم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها